Sweet Crunchy
#12 msba
Thursday 27 October 2011 | 22:38 | 0 Message
like MSBA :>

How nice kan? Naice sangat kan. Meme pun. Sukee gilee bile awak tak reply kan? Hastu aku pun qeje tekan fone jeww nak tengok ada mcg ka dak? Sequpee org tak tahwann kan, padahai takdak mcg pongg. HAHA (gelak ataih kebodohan) Elok la qoute ataih tu untuk org tersayeng, awak la MSBA :P Teqasa tak awak? Opcoss la takkan, awak mana ada peqasaan mcm kiteww, ya dak? #sorry yew terkataa -,-
Haa, ada cerita nie. Meh meh, takmau tau pi maen jauh jauh shuhh shuhh #kejam, mcm org tgk belog kau dayah, bekpi SO WHAT? Okayy, let's stat---> Tadi ken ken, aku teqhujaa gilee kot baqhangg. Aku kan selaluu online fasebook tanpa offlinee, suddenly #bajet jeww lebih tetibe chat IM aku terjengoi, ada word (HI, sayeng) Wakkluu, guaa terkejott beb #direct buat terok. Waa bajet si faris kawee lama waa, si faris tu gua pahey dah dia lagumana, waa tk heqan laa, slagi larang lagi dia buat, laniee baik waa diam. HAHA. Aikk, apa pulak fariss, okay okay back to storey, HIHI. Kau mau tahu sapa? Ceteka ceteka, MSBA weyy. Smlam baqu ja aku hangat hati dekat kau msba weyy, siap ada post khass lagi. Ttba kau teguq aku dkt fasebook tadi, around 6.30 ptg, dah la mcg takpun. Aku pun malass la nak layan sngt kan, aku buat taktahu ja IM dgn hang. Sorry la bro, Kau mmg aneh. Tapi ada la jugak rasa syiokk ken, HIHI. Act, aku sendiri tak paheyy gena peqasaan aku yg sebenaq benaq nyaa dia, bila dia senyap, aku bengang. Bila dia timbui aku happy. Apa petanda weyy? HAHA. Hastu aku buat besaa la chat dgn hg, yg aku bengangnya, lambat pulak reply mcg akuu. Haihh, harr harr betoi aih. Takpa sabaq dayah sabaq. Chill ja leww ken :3 To MSBA ---> AkuSayangHang KBYEE -,-

Past | New
Meet Me

Assalamualaikum. Hello everyone.
Welcome To My Official Blog. If you want me to follow you, leave your footstep at my tanggieboard okay :) Nice to meet you too :>

Navigate

About Links Entries

.
Taggie Board


Credit
Template by : Atirah Hayati
Basecode by : Jaja
Best view only at Google Chrome