Sweet Crunchy
# 13 Byee Mak Abah
Thursday 27 October 2011 | 23:20 | 0 Message
Back again. Weee, aku sukaa gilaa qoutee ataih niee. Memandangkan mak abah aku pun nak pi dah mekah, aku perlu kuat kan hati #acewahh. Wey sedih gilaa kot mak abah aku nak pi dah besokk, dah la kena btolak pagi pagi butaa. Oqg pun tak bangun tidoq lagi, aku yakinn hampa enak dbuai mimpi. A K U ? Kena gerak pgi penang dah, pi airport Bayan Lepas, mak abah aku naik sana. Dah la lama pi Mekah, sebulan tuu wey. Aku la kena take over banyaknya, kemaih rumah lagi, jaga makan pakai adik aku 3 org n abg aku skali. Aku bukan mgeluh, tapi tak dapat bayangkan jeww cena jadi nantii. Sedihh wee :( Plus plus aku duk dgq lagu sayu pulak time post niee, warghhhh :'( Skula ada lagi dua minggu, aku pulakk ttba teacher suruh semua form6 pgi skula. Aku pukui 6.30pg kena kuaq rumah dah, tunggu bas, kena awai laa. Abg aku la kena jaga adik aku pagi pagi, siap baju depa, breakfast depa ,hantaq depa pi skula. Kesiannyaa :( Tapi nak buat cena ken. Nasib la aku ada abg jugakk, tak la aku terok sorang sorang :) Em, nanti adik aku hat dajah 6 tuu ada temuduga mahaad, mesti takdak smngat nak pi, mak aku takdak, aku la jadi mak dia nanti, bawak pi sana, hhee :) Nasib la skulaa aku, tau la jugak selok belok tuuu. HAHA. Okayy laa, aku malas nak merepek pnjang pnjang. Kena tidoq awai, padahai bukan setai aku la tidoq awai awai nie, pling kurang pukui 2. HAHA. Apa pun,  mak abah --> Selamat pegi and Selamat balik yeww, Semoga dapat haji yg mabrur nah, AMINN. Haa, lagi satu, pi Jabbal Rahmah minx MSBA jadi menantu makk, hehe. Meqelaa gileee :'> Takpun minx menantu mak ustazz, Haa sudah kacau hang dayah. Laa, harituu mak aku cakap nak menantu ustaz takpun menantu skula agama, brr -,- Aku kacau suda malam niee. Nvm, TAKE CARE MAK ABAH, lovee u :* Wait wait, one moree thing, bawak balik buah tin banyak sikit. Tudiaa, sequpa tulih surat. Bek pi cakap depan teruih noh. HAHA. K BYEEE !

Past | New
Meet Me

Assalamualaikum. Hello everyone.
Welcome To My Official Blog. If you want me to follow you, leave your footstep at my tanggieboard okay :) Nice to meet you too :>

Navigate

About Links Entries

.
Taggie Board


Credit
Template by : Atirah Hayati
Basecode by : Jaja
Best view only at Google Chrome