Sweet Crunchy
#14 Don't give uppppp
Sunday 30 October 2011 | 20:18 | 0 Message
Assalamualaikumm, Hai uolls, sihat? Belog aku dah penuh da dgn sawang spiderman, dgn teluq cicaknya, euww geli --' Karot la akuu, act aku mmg ada mood gilee nak update tp disbbkan lappy aku macam &#$% ja, teruih terputuih mod aku nak updatee. Skali nak tunggu loading dia tuu, mai ai siap bule masak kari kepala ikan lagi #hiperbola aku or in arabic mubalaghah tudienn mai dah balghah aku. Ttba tringt ustzh fisah dgn ustaz kering, HIHI, just jokee jewww. Hmm, Hampa penah dak buat sesuatu benda tuu ttba hampa give up, errrghh Mencikk ah. Penah penah? Mesti ada yg penah kan kan? Sbhagian jeww laa, ada yg tak penah kan? Aku banyak kali dah kott in this situastion. Tahun nie pun banyak bnda aku give up teruih, malas dah nak pikiaqq. At same timee, sampai aku nangis sorang sorang, mana ada org tauu. Aku sorang sorang jaa. Aku mmg cepat nangiss, duk dgq nasyidd pun kdg kdg Hujan pun bulee tuqun. HIHI. 
Tapi S E R I O U S weyyy >,< Bekpi ja lahh kan, sendiri nangis, sendri tanggung la kann, Ya dak? Heee :| But DON'T GIVEE UP :)

Btw, AkuRinduMakAbah aku leww, Baqu pi 2 hari, dah rasa mcm sebulann. Mau taknyaa, semua qeja qumah aku buat, sebelum nie tolong sikit sikit jaa. Tpi kali niee, amik aku, ajaq pala sikit. Dari masak, basuh baju, iron baju, sidai baju, lipat baju, sapu smpah, pkai adik akuu, uruih adik aku pi skulaa, Semua akuu. Haa keliaa dak keliaaa dak? Uish, mesti la keliaa. Aku dgn abg aku la yg jaga depaa. Sampai adik laki aku kata 
" Awat kenyang pelikk taktiau mak takdak, bule kuruih aku laguniee " Tidak dia kuat makan kot, aku peqasan gak dia kurang makan 2 hari niee. Aku taktiau laa tunggu sebulan mak aku nak balik nuu, kuruih kering mcm lidi pa hang adikk. Esh, aku jaga kurang elokk ka smpai dia kata lagutu? Maybe kot noh. Mcm mana la nak kawenn niee KBAII, haha. Aku ckp bab niee Hampagas semuaa :O HEHE #Ttba teqingat hg :( tettttt BYE BYEE nak pi lipat bajuu pulakk. Chiouww

Past | New
Meet Me

Assalamualaikum. Hello everyone.
Welcome To My Official Blog. If you want me to follow you, leave your footstep at my tanggieboard okay :) Nice to meet you too :>

Navigate

About Links Entries

.
Taggie Board


Credit
Template by : Atirah Hayati
Basecode by : Jaja
Best view only at Google Chrome