Sweet Crunchy
#15 Best Friend mna ?
Monday 31 October 2011 | 15:35 | 0 Message

Hai KAWAN, AkuSayangHang weyy, Kawan aku ramai, kawan dekat skulaa, kawan dekat sebelah qumah mean jiran akuu laa. Dkt taman niee kau sorang ja kawan aku tapi hang lain dah skrang, tapi chill la kan kan? hee :| Korangg ada kawan? ofcoss semua ada. Haih tanya soalan dia yg jawab, biaq takpayah tanyaa, haha. BEKPI --' Hurm, malam nie ttba ja aku nak cakap pasai kawan, taktiau la sbb pa. Aku setai masuk dgn geng satu pala dgn akuu, yg bule bawak meqapuu. AKU TAKPENAH ADA KAWAN BAIKK or BestBestBestFRIEND, sedihkan? --' Aku kalau tngk sorang tu bahagia bila dia kawan dgn seseorang tuu, aku takkan kacau, even dia ajak aku join skali pi mana mana, aku takkan ikutt. Tu memang setai akuu. Emmm..

Kawan? Sahabat? Teman?
Penah ark hampa pikiaq tentang istilah kawan, sahabat dan teman? Hurmm, mesti ramai yang tak ambil kisah tentang maksudnya. Kalau ada yang tanya soalan ini dkt sapa sapa pun mesti depa jawab “maksudnya sama, Cuma ejaan dan sebutan sahaja yang lain, haha. Hampa pun pikiaq lagutu gak kan, kalau aku pun jawab mcm niee, bunyi mcm buat loya buruk ja kann. Yalaa, mana nak qeti explain. HAHA

Apakah sebenarnya erti persahabatan itu?apakah persahabatan itu cukup dengan hanya mengenali dan menjadikan seseorang itu sebagai tempat untuk ketawa berkongsi masalah dan bergurau senda? Persahabatan tak cukup semua tuu weyy. Nie dia ciri ciri kawan, sahabat, teman terbaikkk
  • kawan yang selalu menegur silap anda. 
  • yang selalu perasan akan perubahan diri anda. 
  • yang cuba buat anda senyum walaupun hakikatnya memang dia tahu yang hampa takkan senyum.
  • yang layan kerenah hampa walaupun dia ada kerja lain sebenarnya.
  • yang tahu erti gurau, lawak, serius.
  • yang faham hanya dengan kerlingan mata hampa.
  • yang hidupnya, percaya hampa.
  • yang dirinya tegak untuk hampa.
  • yang jiwanya seirama dengan hampa.
Kawan nie bule jumpa aih mcm mcm jeniss, ada yg hipokrit, ada yg wujud time kita senang ja, time kita susah ada masalah kaa, tudiaa dia la oqg fes lari duluu. Ada kawan hat setai penting pakwee dia ja, hat nie takbule blah langsung, kawan hat setai 
pakwee is num ONE nie, akuu FUCK gila gila. Blah la hang, aiee aiee mcm pakwee hg tu jodoh smpai kawen. Kalau jodoh sampai kawin takpaa, ikut la bontot pakwee hg tuu, bontot pakwee hg kan segakk, PinkPurplee gituu, euwww ! >,<  Btw, Aku tringin sangat nak ada ada kawan baikk. Maybee aku kurang baikk, sbb tu takdapat kawan baikk kan -.- Okayy biaq la org nak buat aku mcm mana pun, aku terima janji mereka mereka bahagiaa. Sbb tu la aku suka kawan dgn oqg muda dri umuq akuu  mcm form4, depa setai tak kisah aku cakap apa, smpai aku bulee kacau pala depa laa kan. HIHI. Mimiee, ummul, Aiman, Im, ada lagi qamai, depa nie semua form 4, Aku best dapat kenai hampa hampa semuaa :* Sampai mak abah aku cakap laa Suka sngat kawan dgn budak budak, oqg baya hg takdak dah ka? Tah laa. Hehe. 

watever la kan, so sapa yg ada kawan baikk tuu hampa jaga la hubungan antaqa satu sama lain. Kalau bule share semua prob, mesti best kan. Aku tak kesampaian. Jangan la time susah baqu nak caqi kawan baik hampaa, time suka, senang, gelak, lupa habeh kawan hat ada time susah tuu. Okayy laa, SO sapa hat penah kenai aku, hat penah kawan dgn aku, aku tau aku bukan kawan yg terbaikk, aku MINTAKMAAF banyak banyak If ada teqasa hati dgn aku okayy? Aku bule ja jadi kawan time hampa susah :) HIHI BYEEE

Mood : Bebai , Touching lebih ^^ 

Past | New
Meet Me

Assalamualaikum. Hello everyone.
Welcome To My Official Blog. If you want me to follow you, leave your footstep at my tanggieboard okay :) Nice to meet you too :>

Navigate

About Links Entries

.
Taggie Board


Credit
Template by : Atirah Hayati
Basecode by : Jaja
Best view only at Google Chrome