Sweet Crunchy
#18 Berbasikallll --'
Saturday, 5 November 2011 | 00:39 | 0 Message
Aiee aiee, aku beng beng bengang gilee bapak wireless rumah aku nie. Haqap ja ada wireless, ingat kan laju tapi teqok lagi daqi tuu, line buat kacau apa taktiauu dari pagi tadi smpi laa baqu dapat linee, gilee bapak bosan tak onlinee siang siangg, pastuu qeja aku membuta ja, dah takbuat apa, HIHI >,< Di sebabkan aku bosan tahap gaban, pagi tu aku ajak adik aku pi berbasikal dekat ban smpai kolam mada. Gileee best, kuaq jugak peluh dari duk ternak lemak banyak banyak, HAHA. Tapi kaki tu lenguh jugakk aa. Besa letteeww. Tapi yg lawak nyeWw ada sekoq lembu niee, aku bajet lembu gileee laa, dia tak puaih hati pa taktiauu, tengok kami takmau takmau, aku cuak ceqing gilee, cena la nak laluu. Buat dia ligan mampuih aku tang situu, aku dah la kayuh gerek tak kuat. Pastu dgn adik aku pakai maju meqah aww aww punya teqang, haa sudah laaa. Aku pun dgn smgatnyeWww kayuh gerek laju laju, lawak gila baqqhiang. HAHA. Esok kami nak pi lagi, best 0o amik udaqa pepagi. jum aa join,HIHI. K, gambaq aku malas nak upload Bai

Past | New
Meet Me

Assalamualaikum. Hello everyone.
Welcome To My Official Blog. If you want me to follow you, leave your footstep at my tanggieboard okay :) Nice to meet you too :>

Navigate

About Links Entries

.
Taggie Board


Credit
Template by : Atirah Hayati
Basecode by : Jaja
Best view only at Google Chrome