Sweet Crunchy
# 18 Majlis Seqibu Kenangan :)
Saturday 12 November 2011 | 23:53 | 0 Message

Fergh fergh, what goin dis night? Study? Oh u candidates SPM aa dis monday, GoodLuck okay, do the best :D Act aku penat letih lenguh kaki skit blkang semua ada niee, tp aku gagah jugak nak updates blog, rindu nak contiang nieee c(: Aku baqu ja lepaih layan Idola Kecik, best la jugakk. Apa kelass layan, bekpii dkt aku la, aku mampuu hihihi. Okay okay, fyi aku n geng form6 ada Majlis Seribu Kenangan tadi pagi. S E R I O U S | S U M P A H besttttttt wey *_* Mai nak cqitaaa. Excited nieeee :D
Bersedia belum? Kalau malas tekan X ataih belah kanan hampa nah, pi blah la wey blah blah, tinggai oqg hat nak dgq jaa. Buat terok. Serious serious skit Heeee :)

Yang sebenaq benaqnya aku meme takpi dah ah Majlis tuu. Before nie aku dah rancang elok dah baqhiang dgn Eyqa n anak omaq(dayah) Nak mai pukui bqapa, nak pakai baju apa, nak melaqam apa #hatnietipu Pehtu pagi hat Majlis tuu pukui 5.30pgi kot jam lonceng fone aku bunyi #laguHambamuMawi Bangun bngun OMAIGODD -,- Hujann arghhhhh gena nie, mcm mana niee? Aku dah la kena pi naik bas takdak oqg hantaq, lencun la baju nanti --' Aku pun mandi mandi semua siap mayang subuh semua, bajet nakpi naik bas pukui 6.30pgi. Pukui 6 tuu, ttba naluqi baik aku mai | Jgn la pi, adik hg sapa nak jaga? Best ka dak majlis tu, stgitakbest qugi hg ja pi, Pikiaq adik sama | Tuppp ! aku sedaq betoi jugak noh, adik aku sapa nak jaga, dah la tinggai soqang dia, abg pi qeja, soqang lagi ada competition arabic. Aku pun text la dgn Eyqa. Macek nie tak reply mcg aku, tidoq mampuih lagi aa niee. Pehtu mcg anak omaq(dayah) #aku forward mcg yg sama, sbb malass :) Omaq balas, respon yg baik :D Smbil smbil tuk text dgn anak omaq, aku nangis kot, sedih takbule nak join, meleleh ayaq mata aku niee. FYI, aku meme mudah nangiss KBYEEE :D Dayah duk pujuk pujuk akuu, sorry kawee waa takbule :( Lepas tu Eyqa pulak rep mcg aku, mai macek nie lagi la ayaq mata aku meleleh lajuuu. Kawan nie lagi sakan duk pujuk akuu. Sorry please try again #mcm hariam. Aku un tunggu la abg habeh smbhyang dgn ayaq ayaq matanyaa. Suddenly, waa kena maqah sama my abg | hg nie amik mudah ja noh takpi skulaa | Siap laa ! Aku bdebat la dgn diaa, sapa nak jaga adikk? | aku tau la nak jaga | Kemaih hg cakap noh, padahai Hampagasss hg nieee.. Aku siap semua naik bas pukui 7 smpai qumah sewa 7.45 iron baju myembang dgn eyqa n shasha duluu, hujan lagi timee niee -,- 8.45 baqu siap pi skulaaa. Apa nie wey apa nie  weyy? Awat awat? Haaa, bilik mjlis nak mulaa, pukui 9.30 dh niee. Haa sudaaa, geng geng form hat tak sabaq, btambah tak sabaq lagi, HAHAHA pehtuu si pegequsi majlis bgtauu majlis mula pukui 10.30 pgi, cikgu cikgu on da wayy MAKKKK AIII lambat nyewwWW Kami apa lagi, keluaq skula pi makan tanda protes # padahai stgi masuk balikk hahaha. Puak puak ht duk dewan pun suquh balik mjlis nak mulaaa dah, 10.45 baquu Wakluuu weyy --' Acaqa mgikut tentatif yaa, tapi mai timee makan waktu tepat, baguih buat qeja, hahaha. Makan bnyk gileww kot kami makan nasi minyakk, ayam pedaih, bihun sup, ayaq oren anggur teh taqik panaih paling aku sukaa AIS BATU CAMPUQ, ais kacang weyyy. HIHI. Semua kami ambikk, penuh mejaa tuu. Last last tak makan punn weyy, pakat pas dkt oqg, hahaha. Taqa tu dah laaa. Tgh tgh duk makan tuu, banyak la cameraa bgiat aktif, aku sukaaa HAHA. Habeh pukui 2, serious bestt tak tergambaq dgn kata kata. hehe :) Aku nak cakap satu jaa PUAK PUTEQA HAMPA SEMUA SEMART GILEEwwWW TADI *winkwink* kemeja, tai, coat gituu. Aiee aiee semartt :D

Credit to : 

Siti Aisyah Ariffin | sbb haqung fone aku meqata snap pic #Thanks Youu weyy
Amiqa Syazwani Azmi | Duk meqapu dgn aku yg tak bqapa betoi, qengah hingaq ikut dan kita jaa, bedai jeww :D
Nur Hidayah Omaq | Same xtiviti with Eyqaa, mata tuu jaga sikit nah, aku pqati hg nah qeja usha tuttt* jaa. HAHA
All Geng Puteqi | Uollss look comel, muslimah gituu jubah jubah ^^ Superb gilewWW laa :D
Geng Puteqa | Uollss look AWESOMEEE <3
Geng Katering | Layan keqenah akuu n all formm 6, aku main minx ja dkt depaa. HAHA
and Geng AJK Thankss youu meme kenangan Gileww Laa :)
Lepaih nie tunggu aa, aku nak buat video, puak puteqa nnti aku nak cilok gambaq hampa sikit nah :)
BYE, aku nak lenaaa zZzz


KAMI :D
            




Past | New
Meet Me

Assalamualaikum. Hello everyone.
Welcome To My Official Blog. If you want me to follow you, leave your footstep at my tanggieboard okay :) Nice to meet you too :>

Navigate

About Links Entries

.
Taggie Board


Credit
Template by : Atirah Hayati
Basecode by : Jaja
Best view only at Google Chrome