Sweet Crunchy
#19 Selamat Haqi Qaya uollss
Monday 7 November 2011 | 00:51 | 0 Message

Fergh fergh :) Amacam qaya haji weyy? Best? Best la jugakk. Aku tak kesempatan nak tngk lembuu kena sembelihh, sukaa tngkk o.o Kesian kan lembu lembu kena korban, Sabaq ja la wey :) #Sequpa ada peqasaan noh =D  Haqi qaya nie aktiviti dia lain skit la daqi haqi haqi lainn, haqi lain banyak aku mmbuta jaa. tapi lebih kuqang jeww, takdak yg lebih, HIHI. Bngun pagi pkui 4.30, Iron baju adik abg aku semuaa, Yalaa mak abah takdak mcm nie leww gayanyewWw, HAHA. Pastu siap tidoq sat amikk tenaga nak pi qorban stgi #Bajettjeww =D 6.30 bngun smbhyang subuh semuaa, mandi manda eiuww sejiukk la awakss >,< Nak masuk bilik ayaq pun ketaq ketaq badan sayass, ahaa :D Henthen makan sblum nak pi smbhyang qaya mak call daqi Mekahh, adik aku ja sempat cakap jelesss >.< Sedih pulak time mak call tgh takbir qayaa sabaq jeww leww. Hastu Smpai smpai masjid oqg dah smbhyang, err ceqing gilewWW HAHA.

Lepas siap semua, pgi beqayaa lerr , thun nie bqaya dgn sepupu sepapat aku dah mak abah I takdak, nasib leww kan *__* Pi beqaya qumah tok sepupu aku tuu. Tapi best weyy, sbb kami adik bqadik dapat layanan macam raja gituu. Semua tanyaa dah makan belumm, ada oqg tlong masak laa, mai hantaq ketupat laa, aiee aiee terhaquuuu --' Maseh maseh susah susah ajeww kan :D Pagi makan Nasi ayam dkt qumah mak ndak akuu malam pun sama. Btw Thanks A Lot to Mak Ndak Pak Ndak & Family sbb jaga kami since mak abah takdakk, sayang sikitt #Pipi kanan pipi kiqi muahhh muahh :* hihihi Aku syiokk pi qumah makndak aku sbb sbb bule gaduh dgn spupu akuu tu si Iman & si Nabil, puak puak nie buli aku cukup kuat mentang mentang laa hampa dua sihat shat belkaa, hampa karate aku nohh ^^ tapi enjoy laa caqi pasai ngn hampaa :] Esok nie aku pi qumah hampa lagii, siap laa, mental fizikial mau kuattt noh. HAHA --->

 Hat nie si Nabil 
#Sorry noh bangBil curi gambaq dkt fb hg, hihi

 Haa, si Iman hat baju merah tuu. 
Aku kena bulii, nampak dak jari fack aku nak kena kepak, sbb aku agkt tunjk dkt diaa. HAHA

 SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA uollss :*

Weyy aku dah okayy dah dgn budak comeyyy tu, si eyqa laa makwee chef wan tu hihi :)

Past | New
Meet Me

Assalamualaikum. Hello everyone.
Welcome To My Official Blog. If you want me to follow you, leave your footstep at my tanggieboard okay :) Nice to meet you too :>

Navigate

About Links Entries

.
Taggie Board


Credit
Template by : Atirah Hayati
Basecode by : Jaja
Best view only at Google Chrome