Sweet Crunchy
# 24 non titleeee :D
Thursday 24 November 2011 | 23:01 | 0 Message


Haa, jawab jawab, tak jawab dosa, jawab sayang :)

Malam nie taktau lha nak buat apa, boring doe. TERAMAT okayy -,- Weyy badan aku dah nampak lain laa, dah mcm gemuk sikit, waaa takmauuuuuuuuuuuu ! Cuti nie nak ternak lemak ayam sakan laa aku punn, mau taknyaa, asyik makan makan tidoq jaa. Aktiviti keluaq kan peluh takdakk punn. Any idea how to loss body weight? Pleaseeee --' Tiap haqi mesti aku bdiqi depan cermin tgk banyak mana dah lemak dukk membiak, setiap kali tu laa aku akan megenang nasib n pikiaq 3bulan lepas niee badan aku dah mcm belon hapa, heeeee minx simpang la hattuuu, aku cukup takutt. Takpa lepaih niee, aku nak keluh peluh banyak banyak, bgi bakaq lemak ketegaq niee. Aiee aiee gerammm >,< # Wahai lemak lemak sekaliann. siap kauuu, HAHA :D

Okayy, aku skrang nie nak mencebur kan diri dlm bab masak, tapi biasa biasa jaa laa, taqa belajaq soqang soqang. Search tenet sekoq sekoq, jumpa resepi suquh abg aku pi beli bahan, time nak buat tuu syiokk gileewWW tapi smpai part hat resepi kureng menjadi tuu, sedih gilaa, qasa mcm nak lempaq buang hat buat tadi, tak gamak nak bg depa makan, haha. Tapi aku tgk depa makan jaa, haha :) Emm, dua tiga haqi lepaih aku ada seacrh resepi Caramel, kek pelangi & kek coklat :) Pehtuu tertaqik nak buat caramel dulu, caqi bahan semuaa, thenn stat aa buat, alhamdulillah caramel aku menjadi, dan dah habehh. Hastuu tadi aku buat kek pelangi, emm menjadi tu jadi laa, tapi mcm terlebih letak bahan sikitt, nampak errr... tah :\ Aku taktauu la kek aku tu bule habeh ka dak, ahaha. Esok lusaa waa nak buat kek coklat pulakk, nanti kemunculannyaa, tgk tgk tak jadi, HAHA :]

Haa tadi kan ada kan soqang kan budak kan nie kan teguq kan aku kan dekat kan facebook kann, aku kan buat kan taktauu kan ja kan dekat kan dia kan. HAAA, ambikk kauuu ! hahaha. Tgk aku cakap bhasa apa dah, duk kan kan, lempaq sekali hilang, haha. Dak ceni, tadi kan, eh sat sat aku bukan nak ingat diaa aa, tapi tak salah. Bhahaaa. Okay okayy, tadi si si shafiq teguq aku dekat fb, puii aku buat derkk jaa dkt diaa, hamik hg, baqu tau qasa hg duk buat aku slama niee. Sabaq sabaq >,< Lepaih aku tguk IM aku terjengui, see see....diaa, aku apa lagii, tanpa bcakap banyak #eh mana ada aku cakap, soqang soqang jaa, Ahh lantakk. Aku pun log out fb tequih, haa see kejam dak? Bekpi janjii aku mampuu, hihi. Malas dah nak ambik tau pasai hg, seqabut pala hotakk niee haaa ! Kalau nak, buat caqa elokkk okayy :\ Insyallah hati aku bule lembutt, nah hanggggggg --' duk berhaqap taktahwan pala ekoq lagi, Watever aa, janji aku nak laqi daqi hidup hg la nieee. Ha laa, ada aku ja, buat semak hidup jaa kan? -.- Im so so happy now, nak tauuuuuu? Meh sini bisik| fone aku takbunyi dah lanieee, topup pun tak jalan, bule buang fone meqata, smpai adik aku buat qerta sendiri, HAHA, bettery takpayah cas, jimat letrik, hehehe :D | So sapa sapa hat mcg aku tuu, kalau den reply lambat sorry nah, sbb fone aku duk meqata, mai malam baqu nampak qupaa, ha laa sat duk bawah mejaa duk dekat dapuq, haha. Okayy aa malas meqeben bebanyakkk, pada aa post mcm buat kaqangan, HAHA CHIUOWWW :> 

p/s : Semoga hg bahagiaa :'>  



Past | New
Meet Me

Assalamualaikum. Hello everyone.
Welcome To My Official Blog. If you want me to follow you, leave your footstep at my tanggieboard okay :) Nice to meet you too :>

Navigate

About Links Entries

.
Taggie Board


Credit
Template by : Atirah Hayati
Basecode by : Jaja
Best view only at Google Chrome