Sweet Crunchy
#27 All stories
Saturday 24 December 2011 | 00:11 | 0 Message
 Jawab jawab, tak jawab dosa, jawab sayang :)
 

Hai all. Seriously, aku malaih nak update belog for now. Sbb adalaa. Tapi hat niee, saja laa sbb waa boring banyak nieh sementara tunggu loding ceqita favourite aku. hikhik :> Penah belog aku, anai anai bercambah, semakin bermaharajalela nampakk cik anai. How's happy kan? haha.

Okay, mai nak update what happen slama aku tak update belog :-
 
 
Fes : Minggu fes disember aku diserang berbagai penyakit. Tapi alhamdulillah bukan penyakit kronikk. But how's siksaa nya aku slama aku sakitt. Mlm tuu aku pening pening sikit, dah rasa dah badan aku mcm nak demam utk esoknya. Pastu esoknyaa, sakit palanyaa mmbuak buak. Aku nie dah laa setai payah nak demam, akhirnya antibodies aku tak kuat untuk lawan. Tahun nie, hat nie fes time aku demam. Lepaih 3 4 hari lega, then next week demam lagikk --' dgn sakit tengkoknyaa, batukk batukk. Aku taktahan asai bangun tidoq badan aku rasa tak selesaa. Itu lah dugaan, Allah sedang mguji hambaNya yg beriman right? :>
 
Sec : Beqita kematian tok akuu. innalilah :( Lepaih nie takdak dah tok belah mak n ayah akuu. Alhamdulillah, tok aku mati dgn cara yg senang dan tak mengaibkan :) Tok aku mati mlm khamiss. Esok tuu, semua family balikk. Semua balik muka berlainnan dah. Segiak segiak semuaa:) Alhamdulillah, Semua dah selesai. Semoga tok aku di tempat dgn oqg beriman. Amin...
 
Third : TAHNIAH budak budak PMR 2011 MAKTAB MAHMUD ALOR STAQ. Tahniah tahniah. Good Job. 88 oqg dpt 9A. And oqg yg aku tak sgka dapat 9A and result yg superb :) Aku tak beqapa nak kenai sngt, budak budak pmr batch 96 niee. hihi. Kurang bergaul sikit dgn depaa. Tapi Ada la kenai time duk asrama dulu dulu, n rapat dgn aku sikit sikit :) Tahniah WAN AMIRA, Awesomee :> # Waa respect luu, hg tuu nakai bangat. But you prove, you can do it .
 
Las : Congrat also to WAN AMIRA sbb dah ada oqg baqu. Cey, happy ja kawann. Minggu nie 2 benda dia happy. hihi.
 HAHA, okay hat tuu jaa kot aku nak bgtauu. Apa apa punn, result PMR dah keluaq, lepaih niee aku pulakk, result STAM pulakk, WISH ME LUCK okayy :) Jum chiouw dulu, loaading pun dah habih. Byee !

Past | New
Meet Me

Assalamualaikum. Hello everyone.
Welcome To My Official Blog. If you want me to follow you, leave your footstep at my tanggieboard okay :) Nice to meet you too :>

Navigate

About Links Entries

.
Taggie Board


Credit
Template by : Atirah Hayati
Basecode by : Jaja
Best view only at Google Chrome