Sweet Crunchy
#28 Aku rindu hg :(
Thursday 29 December 2011 | 00:12 | 0 Message


 Jawab jawab, tak jawab dosa, jawab sayang :)

Hai stalker, hai facker, hai girlfriend, hai boyfriend, HAI BLOGGER :) Sihat dak semuaa? Oh baguih sihat. Tak sihat tu pi klinik ambik ubat then telan okayy? Takmau sakit sakit, tak omey la nanti. hihi. Perghhh, aku taktauu la kali kebeqapa dah belog aku nie bersawang, stiap kali bukak mesti wajib punyaa. Yala, tuan dia pemalaih piang nak update kan kan? hihi. Uish, aku bukan malaih, yala setiap kali nak update, mesti adik aku wajibun duk terjengui pala belakang akuu, mcm mana aku nak update. Haqinie, malam nie adik aku semua dah lena, tinggai aku ja hat tahan mata lagi, sepi sunyi ja qumah, gelap pulak tuu, aku pun terqaba qaba nak cari huqup keyboard niee. HAHA. Biaq pi dkt hg :>

Waa, nak update pun dah lupaa, eyqa duk mcg akuu, haha. Hilang sat ingatan. Jap yaww nakpi mcg makcikk eyqaa, sat jieww. HAHA. After 30minutee ----> i'm back, hihi. Okay nak update apa ha weyy? Idea idea peles :]
 
Haa, qitu kan, haqi pa taktiauu, dayah omaq call akuu, time tuu aku duk tgh nyanyi dlm bilik ayaq, tgh mandi laa. pehtu adik akuu nie pun, dah tau aku duk mandi pi sua jgk fone dkt aku, aku pun sembang ja la dgn omaq dlm bilik ayaq, HAHA. Cool what? yeahh :) si omaq nie banyak sikit cqita, best best. Dia la niee duk giat maqa nuh. haha. Hastuu dia ada kwn budak yk, budak nie qhajin la pi tanya pasai si sha niee. Semangat baqhang duk cqita dkt akuu. Aku pun mcm &$!*#, trust or not aa? tadi, ttba aku tergerak hati nak miscall diaa. What happen? Hampa gilaa, number dia disconnected :( Lepaih lepaih tuu seqik dah la nak misscall. HAHA. Ttba tqingat hg nie wey .~. Okay stop hidayah >,< stop stop ! pity me kan? HAHA #bule hg duk gelakk. Of course, masalah mana bule selesai kalau duk tegang, hihi. Okay laa, nnti aku update lain, have work :) BYEE

Past | New
Meet Me

Assalamualaikum. Hello everyone.
Welcome To My Official Blog. If you want me to follow you, leave your footstep at my tanggieboard okay :) Nice to meet you too :>

Navigate

About Links Entries

.
Taggie Board


Credit
Template by : Atirah Hayati
Basecode by : Jaja
Best view only at Google Chrome