Sweet Crunchy
#30 Result result, low colour
Friday 13 January 2012 | 01:08 | 0 Message

Wa'alaikumussalam. Hai hello Good Night, wait wait tgk jam pukui bqapa dah skrang? Hye Good Morning semua :D Sapa yg tak tidoq lagi? Yeay gengm gimme ten, hihi. Mai nak luku pala sekoq sekoq, jkjk :) Ehem skrang nie mmg tak berkesempatan nak update blog lagikk. Banyak kerja maa waa bgtau sama lu semuaa. Semua nak kena buat. Fuhh, penat aku, meqecik habih ayaq liuq, awat yg loqlaq sngt nie ceq? hehee. Dak nie, blog aku bersawang weyy. Tinggai tikuih ja tak mai lagi, hahaa. Geli mat mat aih Y_Y Hadoi, meqapu pa niee. Skali skala maa.Tgk cantik dak belog aku? haha. direct aku niee. Tukaq sediaa. haha. Biaqpi mampu buat, kot nanti takmampu buat payah plakk noh, biaq buat la, ya dak? hihi.

Okay, Haqinie 12 bqapa kanak kanak? 12januari, dgn resminya aku dapat Lesen L untuk moto. Perghh bangga nieh, ah biasalaa, sblum nie mana penah yakin pun naik moto. Tapi tak puaih hati lagi tadi, asai naik titi ja mesti takbule nak imbang badan, sedih gilaa. Qasa mcm nak lempaq ja moto too, biaq dkt hg -,- brr. Ya Allah, minx la lepaih nie aku bule buat, ketaq kot, huh --' Qinie kelas T/P mmg best aa, ada sekoq laki niee, Naim nama dia, nak test moto gak, mak ai mulut dia potpetpotpet luku pala tahwan peah tuu. Qeja duk buat loya buquk, qeja kacau oqg. Best dkt dia satu ja, setai qamah dgn oqg, cikgu cikgu semua dia bantai ja cakap. haha. Geng geng pompuan qamai aa tak puaih hati dkt dia. Nasib hg la weyy, kacau oqg sngt. haha. Watever , nak buat gena pqangai lagutuu. HAHA :]
Pastu qinie gak, dapat tau result MUET, hat nie satu gi, bikin aku kecewa betoi. Bajet dapat band 4 ka, bule gagah noh. Nak tau result aku? Oh noo RESULT NOT ALLOW HERE, hihi :3 Sapa nak tau pm aku okayy. haha. Sampai teqa tuu. Malu ceq oi :\ Tu la suquh belajaq main, allah bayaq cash. Aku nak habaq mai nie, Bi bi aku surrender awai lagi, kibaq bendaqa putih dulu, kalau paksa aku cakap gak, alamaknya rojak habeh aku campuq, haha :) Okay aa malas nak meqapu pnjang. Ngantok dah nie -.o hiehie. Bye !

Past | New
Meet Me

Assalamualaikum. Hello everyone.
Welcome To My Official Blog. If you want me to follow you, leave your footstep at my tanggieboard okay :) Nice to meet you too :>

Navigate

About Links Entries

.
Taggie Board


Credit
Template by : Atirah Hayati
Basecode by : Jaja
Best view only at Google Chrome