Sweet Crunchy
#31 Routine Friday day :>
Friday 13 January 2012 | 22:39 | 0 Message
Gila webbie okay skrang. Tak segak? Biaqpi :3


Hai hai, kembali lagi. Maqin baqu ja update, haqinie gatai tangan sngt nak updatee lagi. So jgn halang aku nak meqapu time aku qajin, nnti time malaih habeh beqabuk belog aku niee. HAHA. Baca dak caption bawah gmbaq aku tuu? Skrang saya gila nak webbie sorang sorang okay. hihi :> Sapa nak webbie dgn saya, just bgtau okay, kapan ajee, bisaa -,- heee~   

Haqinie kan aku kan tidoq kan banyak kan gila kan. Perghh haqi jumaat la aku tidoq paling banyakk baqhang, taktau sepaa. Rutin aku msti sma tiap haqi jumaat, tidoq pun mesti on time. Smpai mak aku bule hapai dah jadual tidoq akuu, jadual online aku, jadual tgk tb. HAHA. Mau tak hapai, qeja sma ja buat tiap tiap haqi, tiap tiap saat, masa, minit. Bertuah sungguh dpt anak laguniee. haha Y_Y
Okay stat bangun subuh pukui 6.30, jemaah okay tiap pagi. WAJIB :) Pastu kalau tak ngantok sngt, recite mathurat dgn Quran. Then jeng jeng wajib tidoq walaupun takngantok, pejam gak mata. ceqedik ceqedik :> Bangun lepaih tuu paling awai pkui 9 paling lewat pukui 11.Tapi kalau haqi jumaat bangun pukui 9.30 aa, sbb mak aku nak balik ngaji dah. Bule mati terkejut mak aku balik balik anak dia duk terbungking ataih katil lagi, haha. Okay dak buat menantu? Failed teruih, reject awai awai lagikk. hikhok. Hat nie pndai pndai ejas aa, mak mentua nak mai pukui 5 bngun laa, bukan dia nak mai tiap haqi, ya dak? haha. Okay back to rutin, haha. Lepas bangun tolong masak sikit sikit, pukui 12 tidoq balik smpai pukui 3, perghh Top ah akuu. Mana ada oqg mcm aku, hikhik. Jgn heqan ya aku suka tidoq, perkaqa biasa :> Tapi qinie aku mandi pukui 8.30 mlm. HAHAHA. Keliaa gilaa. Aku takbule mandi awai qinie, sejuk gilaa weyy, hujan hujan --' Mesti ada nie duk kata aku terok. Haa kata kata, tak marah aih. sukeeeeee, cium sikit :* hihi. Nie laa qutin aku tiap haqi jumaat. HAHA. Okay aa malas nak meqapu panjang, lenguh :) BYEE



Past | New
Meet Me

Assalamualaikum. Hello everyone.
Welcome To My Official Blog. If you want me to follow you, leave your footstep at my tanggieboard okay :) Nice to meet you too :>

Navigate

About Links Entries

.
Taggie Board


Credit
Template by : Atirah Hayati
Basecode by : Jaja
Best view only at Google Chrome