Sweet Crunchy
#37 Oh Feveret kuu
Friday 20 January 2012 | 17:40 | 0 Message
 
 
Lalalala ~ Fuh fenat fenat, baqu pederaih pi kedai, beli feveret food akuu, hikhik C: my mak n aabah takdak, aku bulee mkan asam, hihi. Kalau mak abah aku ada, soqok soqok aku mkn, tmpatnya di ataih katil dlm bilik smbil dgq lagu. yuhuuu :) Aku pesyen taksuka mkn nasi, aikk tapi aku gemok? mcm mana tuu? haha. Jgn heqan ^^ Aku pun taktauu, dah nak gemuk, mna bule halang. hikhok.
Okay 3 Benda yg pasti dan memang aku takbule hidup klau takdak, taraaaa. apa apa? ASAM KO, CADBURY BLACK FOREST n AISKRIM. hihi. Ini PENTING okayy. Tak mkn aku akan mgidam kalah oqg hat bawak anak dlm pequt tuu, malah akan lebih terukk, haha. Asam ko mmg aku akan beli sndiri sbb kalau suruh mak aku, jgn haqap. Mak aku buat taktauu jaa. haha. Patut aku duk kurang ceqedik noh, qupanya nie la penyebab diaa. HAHA. Kalau semua oqg takdak dekat qumah, aku pederaih pi kedai depan taman akuu. Sampai taqa tu okay kalau aku nak makan, haha. Selagi aku takpuass, jgn haqap oqg mintak aku akan bagi :D

Penah tahun lepass, time duk qumah sewaa. Aku tgh tidoq, bangun tu ttba lapaq aiskrim. Aku bgtau eyraa, wey jumpa buat aiskrim malaysia nakk? Pastu dia okayy ja, alang alang pati sanquick oren hat lebih jamuan form 6 ada, tunggu call mak aku hantaq plastik jaa. Mlm tu mak aku mai hantaqq, esok pagi tuu, dua ekoq kami pulun laa, ikat ikat buh dlm peti aiss. Nak habaq kata peqangai buruk sorang sorang, letak bagi oqg nampakk kata ada aiskrim, sapa nak 20sen, HAHA. terok gilaa. Padahai oqg tak teqingin punn. Qeja kami pgi ptg malam duk hisap batang aiskrim tuu aa smbik duk buat qeja skulaa. Jadi qeja nguh :> Mmg best aa timee tuu, kalau juai mesti lakuu, hikhik :]

Nie la feveret akuu, sapa nak bg, mai mai :)

 
 Tak penah tgok qupa asam ko? Nie diaa :) 

 yummy yummy, black forest kuu :*

Aiskrim Kegemaran kuu :)

Past | New
Meet Me

Assalamualaikum. Hello everyone.
Welcome To My Official Blog. If you want me to follow you, leave your footstep at my tanggieboard okay :) Nice to meet you too :>

Navigate

About Links Entries

.
Taggie Board


Credit
Template by : Atirah Hayati
Basecode by : Jaja
Best view only at Google Chrome