Sweet Crunchy
#38 Banyak bising maa
Sunday 22 January 2012 | 17:03 | 0 Message
 


Huh, akhirnyaa dapat jugak aku jumpak button NEW POST then aku bule jugak updatee. Perghh seksa seksa, tau dak makna seksa, taktauu? Nuh hat oqg cina duk makan nuhh, tuu la seksaa. Hahaha, takdak ah, aku ngarot jaa. Arghh tak qeti nak explain, pi la tanya tok guru mna hat tauu. hikhi. Ferghh seksaa baqhang nak onlinee, tenet lembap mcm semut kena sepak bontot tuu, uish lembap ka semut? eh dak dak, nuh sequpa badak hat kena suruh terjun sungai pi mandi. Hambikk hg, apa aku meqepek pun taktauu. Ahh paling senang, mcm siput bab, malah teqok lagikk lembap diaa. Nerghh, nak teqang mcm mna lembap gila tenet akuu every night okayyy ! Adee pahemm? :> Time aku tak sentuh laptop, tak onlinee, fuhlamakkk pakk, laju jaaa hg kann. Aiee aiee :/ Assobaru minal imann, Okayyy :>  huh. Seee sbb tenet sajaa, intro bjelaa, kesah aku? :D

Hai chinese, Esok lu mau qaya kan? Waa manyak happy lu kann? lu tembak sana, lu bom sana, lu cucuh sana, waahh manyak selonok. Sebab lu semua, ak update blog nie kapas penuh dlm telingaa aku. Hamboihh sakan nampak beqaya? Tgk jam pukui bqapa, tengok tengok, pukui 1 lebih okayy, bunyii stil bunyi, bom still bom. Aku nak tidoq pun manyak susah o0o. Bingit punya bunyiii. Watever aa, gua mau chiow duluu, terus bom nah, jgn beqenti smpai subuh esokk. baiii

Past | New
Meet Me

Assalamualaikum. Hello everyone.
Welcome To My Official Blog. If you want me to follow you, leave your footstep at my tanggieboard okay :) Nice to meet you too :>

Navigate

About Links Entries

.
Taggie Board


Credit
Template by : Atirah Hayati
Basecode by : Jaja
Best view only at Google Chrome