Sweet Crunchy
#39 Esok pasti akan tiba :)
Wednesday 25 January 2012 | 00:52 | 0 Message
 


Hi :> Apa cer after qaya cina? Best dak cuti? Haha, but buat Pelajaq Maktab Mahmud esp mesti takbest kan kan, hikhik. Yalaa, depa cuti 5 hari jaa, skula lain semua cuti lajak, even takdak geng cina dkt skula tuu. Haha. Apa bran cuti banyakk, bila mau pandai? acewahhh :) Act, aku suka adik adik aku pi skulaa, bule la aku bangun pagi online tanpa gangguan, hikhik :) AND kalau depa pi skula aku bule bangun awai awai, but if haqi depa takskula,
PASTINYA, WAJIB ! aku akan bangun lewat :] biaq matahari  terpacak ataih pala baqu aku bangunn. haha.

Esok wey, esok esok esokk. Arghh ! Why? Result aku weyy, ketaq niee. Haqap STAM niee okayy sngt dri result sebelum niee like UPSR, PMR, SPM. haha. Okay haqinie aku bangun awai sngt, sbb sbb perut aku meqagam, Pastu pi la bukak tb tgk Tanyalah Ustazz *winkwink* Baik dok? As usully, kalau bangun awai mesti aku tgk rancangan niee, best weyy dgq caqa ustaz ustaz tuu, hikhikk. Haa melencong dah, okay okayy, mak abah abg adik aku tgh mknn #tb aku dkt dpuq okay :) Ttba abah aku tanya :
Abah : Result keluaq esok kann? Smbil snyum dkt aku :)
Aku : Ya bah yaa, mata duk tgk tb, haha
Abah : Untung sabut timbui, untung batu tenggelam.
Aku : Aikk, ttba ja abah nieeee. Takpaham laa bah, ahaha
Abah : Takpaham takpa, tunggu ja esokkk. Jum makan *ajak mkn bg aku paham.
HAHAHA, abah abah. Cek ketaq niee, bule plak buat laguutuu :) Pagi nie mmg dpenuhi dgn result aku jaa nah. seriously ketaq gilaa. Hastu mak aku ckp :
Mak : Esok kalau dpt mumtazz, fes, nakpi jumpa teacher *ada makna okay.
Aku : Aish mak niee, jgn laa, buat dpt sbliknya *na'uzubillah. ha haa cena.
Mak : jumpa gak laa, biaq pi. haha
Aku : Saja mak niee. Lepas tuu?
Mak : Esok nie kalau dpt mumtazz, ajak ja nakpi mana, semua mak bwak okay.
Aku : Haa, hat nie sukaaaaaaa. Tpi cadburyy mau jgk aa. hikhik
Mak : Hg kalau bab jalan suka sngt,
Aku : welll. Teruih belah pi depan, stgi duk peqeli aku lagikk, haha.

Waduhhh, esok pasti akan tibaa. Huh. Tpi tapi besokk aku cpt mkn coklat import mai dari tashaa, hihi. Nie suka niee, Aku tunggu hg tasha esok, yeah. Mai awai sikit nah nah :) K aa, chioww duluu. Nak mkn nasikk. bai


Past | New
Meet Me

Assalamualaikum. Hello everyone.
Welcome To My Official Blog. If you want me to follow you, leave your footstep at my tanggieboard okay :) Nice to meet you too :>

Navigate

About Links Entries

.
Taggie Board


Credit
Template by : Atirah Hayati
Basecode by : Jaja
Best view only at Google Chrome