Sweet Crunchy
#40 Nak pi dah u :(
Wednesday 25 January 2012 | 15:48 | 0 Message
  

Hai :> Selamat Petang, Haqinie aku qajin nak update okayy, nak tidoq pun panas blkang aku nie, hakhak. Bad news nak bgtau niee, DIA dpt U so bulan 2, 15.2 dia dah nak pi. Sapa dia? adalaa. hihi. Abang aku laa.  sedih okayy, peah nie qeja duk sakat oqg, tambah adik adik bawah akuu. but if dia sakat aku, tak kesah nnti aku bule bg flying sepak free dekat dia, cer try *gangsters taman setia tauu. haha. Lepaih nie takdak la oqg nak ngada ngada dah, asai balik qeja ja, masuk qumah bagi salam, ayat fes keluaq ' Mak lapaq nasi' *soqa ngada ngada sngt okayy, mcm nak sekeh ja awang niee. haha. Mak aku pun, pi la dapuq sedia dkt diaa. Dasaq betoi hg abg. Kdg kdg uh, bukan kadang kadang dah niee, suka hati dia ja ambik fone aku pi selongkaqq, aiee aieee, tapi dlm fone aku bukan ada apa pun, ambik laa, hikhik. Abg aku if dia ckp KL lawak sngt sngt, mcm qusa masuk kampung, aik ada ka? haha. Watever :) Qitu dia ckp dgn kak aku hat duk mesiaq tuu, dia ckp KeyeL, HAHAHA Lawak siot :> hoho. Dah bunyi mcm keling daaa. haha.
Sayang aku takbule nakpi hantaq, u dkt johoq nuh, Universiti Tun Hussien On. Kena jaga adik aku hat skulaa, adui spoil betoi laa :3 Tidak bule aku jalan jalan pusing johoq, haha :)

Esok pasti akan tiba, jeng jeng jeng :]





Past | New
Meet Me

Assalamualaikum. Hello everyone.
Welcome To My Official Blog. If you want me to follow you, leave your footstep at my tanggieboard okay :) Nice to meet you too :>

Navigate

About Links Entries

.
Taggie Board


Credit
Template by : Atirah Hayati
Basecode by : Jaja
Best view only at Google Chrome