Sweet Crunchy
#42 Entah
Monday 30 January 2012 | 08:24 | 0 Message
 

 
Hi :> Morning morning. Haqinie aku online awai gilaa disebabkan bangun pastu tak tidoq balikk duk mcg ehem dgn eyqa, pastu mak abg aku pi qeja awai.  haha. Best amat online, tambah bule update blog. hihi :)

Eh eh, smalam kecoh gila dkt fb, sah sah la kecoh pasai AJL. Dunia dunia itupun nak kecoh, watlekk dah aa. Aku pun tgk, tp tak kecoh pun la, saja ja tgkk act sbb tak dak rancangan best smlm plus abah aku takdak, abah pi sminar dkt Sungai Petani. If abah aku ada, jgn haqap nak pi bukak mata luas luas tgk AJL, mujuq, hihi :) Btw, Tahniah HAFIZ, u're the best aa. Sempoi baqhang, tshirt dgn tracksuit jieww, bule menang tuu, modal pun takpayah keluaq, duit masuk pun banyak. haha. Ungtunglaa kan. haha.

Btw, haqiniq baqu permulaan bg aku untuk sesuatu yg baqu, kita tgk mcm mna lepaih nie. Aku pun tak berhaqap benda nie jadi, dan aku pun ttba takbule nak lawan. Tup tup tanpa aku sedaq aku setuju, watdahel -,- Act aku saja ! Aku caya hampa takpaham, hihi. Takpa, if benda nie serious aku bgtau okayyy. Bai

Past | New
Meet Me

Assalamualaikum. Hello everyone.
Welcome To My Official Blog. If you want me to follow you, leave your footstep at my tanggieboard okay :) Nice to meet you too :>

Navigate

About Links Entries

.
Taggie Board


Credit
Template by : Atirah Hayati
Basecode by : Jaja
Best view only at Google Chrome