Sweet Crunchy
#43 Againnn
Tuesday 31 January 2012 | 15:52 | 0 Message

 
Eh HI :> hey girlpren <3 hye boyfren puii :3 haha. Buat gapo deh petang petang gini, haa lenaa. Baguih. huh, aku penat sngt haqiniee, plus plus tadi pi buat latihan moto 8 jam, tapi tak sampai la 8 jam, 2 jam jaa. hihi. 2 jam pun penat tauu. Yalaa, 2 jam duk ataih moto ja, pusing tempat yg sma, alih alih titi, alih alih kon, alih alih berek kecemasan. Perghh qenyah tau dak nak dpt lesen P pun, huh. Dgn aku pun stu, susah snngt nak imbang ataih titi, sorang sorang buat lepaih, nie nanti test dgn jpj? tak ka naya kalau jatuh, waduh takpasai pasai kena bayaq duit. Haih :\ Apa bule buat, dunia punya pasai. hehe. Lepaih latihan 2 jam tadi, ada lagi 6 jam, aku nak peqabeh minggu nie jugak, esok 3 jam, lusa 3 jam, kematu pungkok aku guni. haha. Pehtu, QTI and test JPJ and Lesen P for moto i got it. After that lesen for qeta pulak, tu pun if abah ada duit lebih, haha.

Nie lagi satu masalah, haih. Tdi tgh dul latihan mak aku send mcg pasai ngajaq dkt ISLAH, mau ka dak? Ngajaq budak form 3, 4, and 5 okayy. Geng geng yg membesaq ke arah remaja, gila aku nak kena ngajaq depa, jenuh aku kena bantai cukup cukup nnti puak puak tuu. Dah la ngajaq insyak, motholaah, hadis, and bahasa arab komunikasi, buat depa sepakat uji aku dlm kelaih naya baqhang, malu besiaq, nak tak mana muka aku hat huduh lagi huduh nie, haha. Then aku decide takmauu pi ngajaq, tak sanggup akuu even gaji bule dpt 3000 lebih in 3 month because replace pregnant teacher. haih. Abah cek haqap abah jgn paksa cek pi ngajaq nah, cek tak qeti, cek takmauuuu -,-

WHY I CAN'T STAND WITH TEMPTATION DEVIL or SATAN? brrrr >,<

Past | New
Meet Me

Assalamualaikum. Hello everyone.
Welcome To My Official Blog. If you want me to follow you, leave your footstep at my tanggieboard okay :) Nice to meet you too :>

Navigate

About Links Entries

.
Taggie Board


Credit
Template by : Atirah Hayati
Basecode by : Jaja
Best view only at Google Chrome