Sweet Crunchy
#45 Awesomeee QTI
Saturday 4 February 2012 | 23:39 | 0 Message
 

Hi uollss :> Serious aku geli sebut 'oullss' dgn ejaan gituu :3 Qasa mcm gedikk amat, haha :) Eh eh, see title entry aku kali nieee ---> AWESOME QTI okayyy. Yess yees, tau dak QTI tu apa? taktau? tau? Yg tauu sbb dia dah jalani hidup sbg seorang REMAJA, acewahhhh :) Tarak ah aku melawak ajee okee, jkjkjkjk. Aku pun taktau act fullname for QTI, hihihi. QTI nie mequpakan salah satu halangan utk dpt LESEN P from JPJ okayy. haha. Atudiaaa, skema dah ayat akuu, haha. Padahai baqu ambik Lesen moto, oqg umuq baya aku nie pederaih qeta dah aih dayah oi, nak buat lagumana ceq takmampu dqi seqi kewangan lagikk, so pelan pelan laa :] tak lari kemana aih lesen tuu, haha.

Em, Alhamdulillah aku lulus QTI tuu, n then 16.2.2012 nie aku bakal bertemu JPJ. Serious aku ketaq, bukan takot dekat JPJ tuu, ketaq time nak naik ataih titi tuuu ja :3 Halangan lain okay ja, lepaih jaaa. Pastu dgn mak abah aku takdak plak minggu tuu pi johoq antaq abe aku pi masuk U, aku kena pi dgn pak ndak aku, mujuq pak ndak aku pegurus dgn PMP tuu, tak cengang sngt la akuu, Haa, tadi ken time aku buat qti kan, ada sorang cina pompuan niee, time dia naik ataih titi tu kan ttba jatuh teqok gilaa, nasib tak luka apa apa. Tapi kesian aa dekat diaa, semua oqg tumpu dkt dia jaa, cikgu plak hingaq hingaq lagi oqg tumpu dekat diaa aa. Mesti dia malu, kalau aku jadi dia, sumpah aku malu, cuak habehh, hihi :)

Haa, tadi time aku tunggu my mom mai ambikk kan, aku TERdengaq cikgu cikgu  dekat situ sembang pasai lesen qeta, moto aku tak dgq pun, stat bulan 6 nie sapa ambik qeta kena bayaq mahai 1000 lebih, pastu masa latihan pun tambah ke 16 jam, before nie 8 jam ja. Fuhhh, jenoh la aku kalau ambik lewatt, tapi dah takdak duit nak buat mcm mna kan kan :( Nak minx dkt aabah aku nak ambik awai pun segann, yala qeja pederaih duit mak abah ja. 16 jam tuu, nerghhh jenuh ulang alikkk pi PMP ja, hahaha. Btw, aku taksabaq nak dpt P n ketaq terok, hahaha. Jum chiow duluuu, baii bai.


Past | New
Meet Me

Assalamualaikum. Hello everyone.
Welcome To My Official Blog. If you want me to follow you, leave your footstep at my tanggieboard okay :) Nice to meet you too :>

Navigate

About Links Entries

.
Taggie Board


Credit
Template by : Atirah Hayati
Basecode by : Jaja
Best view only at Google Chrome