Sweet Crunchy
#50 Oh so scaryy :(
Wednesday 8 February 2012 | 15:46 | 0 Message
  

Hi :> Hello Awesomeee bloggeries <3 Ada sapa dah update blog? Mai ceq nak ushaa, tinggai link hampa dkt shoutbox aku okayy, Pasti aku baca skaligus aku follow sekali, alang alang dah bukak blog aku niee, apakata klik burung churpchurp aku dekat sidebar kanan tuu, ala hat comel tuuu. hihi :> Spa klik mai nak kiss sikit, muahhhh muahhhh :* hihi :>

Oh no oh noo oh man, so scaryyy. Apa yg scaryy? Em ceni, tadi as usully laa, aku bangun tidoq lewat, tinggai aku sorang ja dkt qumah, apa lagi akuu, tidoqq sakan laa aku pun #krohhh krohh krohh tapi tak la sampai berdenggkuq, esh buquk ah anak daqa tidoq berdengkuqq, jgn buat nah. hehehe. Disebabkan aku bangun tidoq lewat tadi so aku sempat mimpi, abah aku meninggal :( Nau'zubillah. Aku takdapat bayangkan if abah aku meninggal weyy, seriousss aku mesti kenot teruih kan hidup niee. Sbb banyak benda yg aku buat mesti bergantung dkt abah akuu.

Dlm mimpi tu kubuq abah aku depan qumah tok aku hat baqu meninggal baqu niee. Em, aku nangis gila kot dlm mimpi tuu, takbule teqima keyataan sbb aku kehilangan oqg yg aku sayang. Ya Allah kau panjangkanlah umuq abah dan mak akuu, supaya dapat melihat anak anaknya berjaya dan dapat membalas budi merekaa, jgnlah Engkau ambil nyawa mereka selagi kami takdapat melakukan sesuatu untuk merekaa, AMINNNN YA RABBAL ALAMIN...
 
Lepas lepas aku bangun tidoq bantai aku basah dgn ayaq mata smpai time aku bangun tuu pun still tuqun ayaq mata. Then dlm duk mamaai mamai jerit caqi abah aku, caqi abah aku takdak dlm qumah, ayaq mata still duk tuqun, call mak aku tanya abah pi mana. Pastu mak aku ckp, pagi pagi abah pi caqi rezeki nak mkn laa, takkan nak tidoq mcm hg, NERGHHH kena sedaih dgn mak akuu. Hastu baqu aku sedaqq yg semua oqg pi qeja pi skulaaa tinggai aku ja duk seqabai baqu bangun tidoqq. HAHA :)

Ya Allah apa hampa qasa if mimpi abah hampa dah meninggal? sdgkan dia masih hidup? Mesti sedih kan, huh. Okay lah, jum pequt aku dah bunyii rentak rockk habeh dah niee, tghari tak mkn lagi, hehee. Baii chiow duluuu, jgn lupa klik burung churpchurp comel aku tu yaa:) hihi bai


Past | New
Meet Me

Assalamualaikum. Hello everyone.
Welcome To My Official Blog. If you want me to follow you, leave your footstep at my tanggieboard okay :) Nice to meet you too :>

Navigate

About Links Entries

.
Taggie Board


Credit
Template by : Atirah Hayati
Basecode by : Jaja
Best view only at Google Chrome