Sweet Crunchy
#51 qenyeh melebaq tgk fone -_________-
Wednesday 8 February 2012 | 23:55 | 0 Message
 


Hi :> Lepaih maghrib tadi dapat mcg qenyeh melebaq aku, sequpa kambing, gini ha -_____________________- 
hahahaha. bukan setakat qenyeh, duk dalam bilik duk gelak soqang soqang, mcm oqg hilang akai :>
smpai mak abg aku masuk duk sebelah aku pun tak peqasan okayyy, biasala aku setai duk dlm bilik gelap gelap, lampu apa pun takbukak. Nak jimat letrik la katakann, kalih kalih Nerghhhhhhh menjerit sakan akuu, ingat jebon mana muncui
tgk abg aku duk elok ja baca mcg akuu. Nokharam nguh --' 
Meh nak habaq mai penangan sapa yg buat aku jadi laguniee, lagu niee ya, bukan lagu tuu, hikhikk
semua nie qeja si hidayah omaqq, twice akuu, hikhok. 
Ha laa asai dia hantaq mcg ja, tak lain takbukan qeja bagi aku jelesss mat mat dkt diaa, qeja cqita benda hat bg aku sakit hati tahap petala lapan, MOST IMPORTANT kalau mcg dia mesti must ! terpacui nama si shafiq. 
Aku tau la maq, mu bule usha dia tiap haqi, aku takbule.
Mu bule jumpa dia tiap haqi, aku takdak. 
Mu bule sembang dgn dia tiap haqi, aku mana ada, hahaha >,<
Tadi plak peah nie bule duk tambah jelly aku lagi, gunie aa ayat si maq tuu :
 
"Weh hg tau dak buat kesekian kalinya aku duk tanya dia dapat pa Stam, di just jawab 'takpi ambik lagi, aku duk ingat nakpi ambik haqinie, tgk tgk ada projek, takdan' pastu dia hadiahkan aku senyuman yg paling kiut miut #pui takbule blah sampai nampak puteh serelah dia tuu " #hiperbolaa gilaa >,<

Adui, dasar betoi hg dayah noh, takpa aku mmg suka hg bagi aku jeles laguniee noh noh, HAHA. Pastu duk mcg meqapu habeh dgn muqai tuu, semua oqg kami gosip. haha.
And thanks also to ummul mort and marnie aka marmar sbb mu bgi boqing gua hilang malam niee, Thanks so much preetyyyy, muahhh muahhh :*

Yg si mort nie sekoq lagi muqai, mulut takbule nak bhenti, dgq dia ceqita pasai kawan kawan, tqingat plak zaman aku skula dulu dlu. Bak kata mort ' puiii bajet hg dah kawen, padahai baqu tinggai skula sebulan lebih' kan mort kan, hahaha. mcm mu taktauu aku setai niee. hahaha.
And also CONGRAT marmar, mu zaman skolah nie ungtungla ada Secret Admiree kan kan? Aku mna ada mcm muu. hikhik. Aku qeja kacau pala otak dua oqg niee, dah nak SPM. Good Luck Nahh kanak kanak tak ribenaa, hihihi. Skru tangan aku mlm nie longgaq habehh, jum nak pi perketat sat, bai bai :)



Past | New
Meet Me

Assalamualaikum. Hello everyone.
Welcome To My Official Blog. If you want me to follow you, leave your footstep at my tanggieboard okay :) Nice to meet you too :>

Navigate

About Links Entries

.
Taggie Board


Credit
Template by : Atirah Hayati
Basecode by : Jaja
Best view only at Google Chrome