Sweet Crunchy
#53 Nenek tua peah meqapuuu !
Saturday 11 February 2012 | 18:00 | 0 Message

Hi :> 
Back to titlee, aku kalau tak meqapu dgn nenek tua peah aka eyra taksah hidup. 
MESTI kena ada jugak duk meqapu, haha. 
Semalam punya kemain aku duk potpet #pakai tangan yerr sampai tak peqasan pukui 2 pagi okay :) 
Mujuq abah aku tak keluaq bilik time time tuu, tidoq mampuih letteww abah kan kan? hihi >,<
Kalau abah aku keluaq bilik tgk aku duk qenyeh depan lappy soqang soqang time tuu, tobat kena kata dah esok pagi tuu. Takdan nak agkat takbir smyang subuh lagi dia kata dah, haha :D
Pastu satu qumah pakat "esh esh esh" tambah tambah abg akuu. DIA CUKUP DENGKI DENGAN AKU ! haha --'
Haa, soqang lagi yg bule bawak fenomena aku gelak soqang soqang dpn lappy n fonee selepas anak omaq dayah tuu jeng jeng jeng MACEK AMIRA SYAZWANI
nak kenai dia? nie Facebook dia, kenai ja nah, jgn duk tacklee, kawan segak. ada hat bkenan dah laa. She already TEKAN by si Pianandreyy, kan eyra kan? hikhok
Berbakat betoi mereka mereka ini, haha :>
Duk meqapu dgn si eyra tuu mula mula tuu ada la pekdah duk ckp pasai kawan PAKWE dia accident,
lepaih lepaih tuu dia stat koi meqapuu dah laa. haha.
Mujjuq sebbek taknaik dkt home oqg, tidak pakat myempah habeh kalau kami stat peqang meqapuuu. haha
 
Eh eyraaa besokk 12.2.2012 laaa. Acceceyy Aummmmm <3 
Dah 20 bulan dah hg dgn Andreyy tuu kann, haha. 
Syiok letteeww, bahgiaa la lettewww, aiwahhh. 
HAPPY ANNIVERSARY ke 20 #bunyi bunga api dgn kompang sama heeee :D
Wish awai awai kot sini, takut takdan nak update besokk. haha :]
Tunggu sat 4 bulan lagi, Genap 2 tahunnn waaaaahh lama lama, hehehe ;D

Tgk nie wall kami penuh duk meqapuuu >,<
 
HAT NIE WALL EYRAAA :>





HAT NIE WALL AKU :>







klik untuk tumbesaran dgn ENFRAGROW, haha

Saja mengedik upload chitchat kamii, haha. Jum out nak pi smbhyang asaq, asaq gajah dah niee. Chioww, Bai

Past | New
Meet Me

Assalamualaikum. Hello everyone.
Welcome To My Official Blog. If you want me to follow you, leave your footstep at my tanggieboard okay :) Nice to meet you too :>

Navigate

About Links Entries

.
Taggie Board


Credit
Template by : Atirah Hayati
Basecode by : Jaja
Best view only at Google Chrome