Sweet Crunchy
#61 cant smile
Saturday 18 February 2012 | 22:56 | 0 Message
 How smile?

Hi :> 
 Setelah agak lama, setelah aku kurang qajin nak update blog niee, im coming night :) haha.
Okay slma 3 haqi tak update blog, 2 benda i want to tell. Pleasee bukak mata luaih luaih, penting nie penting (Y) Takmau tau pegi beqambus jkjkjk #lawak okay :)
Fes : Haqi kamis qitu aku Test JPJ. Alhamdulillah I got P already for moto. Jeles dak jeles dak? Jeless letteww, haha :>
Lepas lepas dpt P tuu, sakan aku naik moto pusing taman, merendek sakan akuu. Pastu esok tuu aku kena pi taklimat guru guru tahsin, so aku decide nak naik moto ikut jalan ban jaa pagi tuu, ttb sampai tgh jalan tuu, ada lembu gilaa. Haa sudahh ! kacau dah niee. Aku try la halau lembu tuu #shuh shuh shuh bajet macam halau anak ayam baqhang, tak laqi gak lembu tuu. Tekan plak hon moto abg akuu, nah hang bunyi sequpa kucing teqan taik nuh, lagsung tak deraih. Then aku tgk ada sekoq lembu tuu, mcm bengang gila dkt akuu, gaya kaki dia dah mcm nak terkam aku dah, aku pun takkan nak cangak tang situu, patah balik aa. Terpaksa la ikut jalan qaya, buat kemaih gila aku, dgn Lesen P takdpt lagi, dgn P pun tak pelekat kat moto. Ahh lantakk, janji aku sampai. Fes time kot naik moto atas jalan, tequjaa :O haha. Sampai skula mak aku, takdak oqg, hangat gila aku. Jnji 8.30, hadoi. 
 
And Second : Aku kena stat ngajaq besok weyyyy ! -,- besok paham dak? Ceqing aku, tajwid aku bukan cekang sangat, tu pun kena selak buku = =' Esok n seterusnyaa, aku tawakkal ja dkt ALLAH ! Aku haqap time ngajaq depa, allah boleh bantuu akuu, bagi idea mencuqah cuqah. Nak habaq kata ketaqq gila, sampai time nak tidoq, aku bule cakap soqang soqang konon blatih nak ckp dpn budakbudak tu nanti, #teqok akuu :|  Fuhh ketaq tak ketaqq. Hope tomorrow will be okay ! Stat kelas tu 3ptg smpai 4.30 ptg. Satu jam setengah, esok nie mesti qeja selak jam ja akuu. haha. Tiap haqi ahad, isnin and selasa. Tu pun mujuq 3 haqi in one week. Huh >,< Okay esok aku update lain how fes time aku ngajaq, heee :D

PRAY FOR ME OKAY 
#bukan senang wey nak ngajaq anak oqg.

Past | New
Meet Me

Assalamualaikum. Hello everyone.
Welcome To My Official Blog. If you want me to follow you, leave your footstep at my tanggieboard okay :) Nice to meet you too :>

Navigate

About Links Entries

.
Taggie Board


Credit
Template by : Atirah Hayati
Basecode by : Jaja
Best view only at Google Chrome