Sweet Crunchy
#66 Fuhh finally ! Blog aku berwajah baqu :)
Saturday 25 February 2012 | 18:39 | 0 Message

Hai ebelibadi :>
click thiss, ohsem gilaa

Fuhh penat penat *gosok gosok tangan tekup dekat muka hihi. Siap jugak aku duk main dgn coding blog nie haa. Act, aku tukaq skin lain, bosan asyik tgk skin tu ja. Dah sebulan lebih dah pakai, so mcm agak bosan sngt kita tukaq --' Penat jugak o0 nak ejaih sini ejaih sana. Mguji tahap kesabaqan, saya suka saya suka #like upinipin. Okay terpegaruh dgn cqita tuu, Peminat fanatik upin ipin tau dak haha :|

Amacam segiak dak skin blog aku? haha. Mesti qamai dah pakai da skin niee, sebelum sebelum nie asyik pink pink ja, kita tukaq jadi kaler hitam sama this one, egak kan kan mcm tuan dia? #peqasan sat noh HAHA :D 
 



 nie skin lama akuu dulu :]

Nak view tekan nie OMEY
 

   
 

Past | New
Meet Me

Assalamualaikum. Hello everyone.
Welcome To My Official Blog. If you want me to follow you, leave your footstep at my tanggieboard okay :) Nice to meet you too :>

Navigate

About Links Entries

.
Taggie Board


Credit
Template by : Atirah Hayati
Basecode by : Jaja
Best view only at Google Chrome