Sweet Crunchy
#67 Couple ? waduh - -'
Sunday 26 February 2012 | 00:45 | 0 Message

Hai hai :)
Wey wey, aku mmg ditakdirkan dikelilingi dgn budak budak hat bawah umuq dgn aku hah? Kalau yg pompuan takpa la kan, aku mmg selesa smbg dgn budak bawah umuq aku, santai ja kami smbng. haha.

Emm, tadi ada la soqang budak nie mai teguq aku dkt IM, fes tu tanya pasai adik Najmi akuu. So aku anggap dia kawan adik aku la kan, smbng kui lama, then tergerak hati aku nak selongkaq fb budak hat tanya pasai my adik tuu. Qupa qupanyaa, Dia kaa. haha. Aku mmg kenai pun budak tuu.

Nak di pendekkan cqita, dia minx num fone aku sbb snng nak cntct dgn adik aku. Aku pun mcm kena santau HAHA bagi ja laa. Aku pun smbg la qancak dgn dia dkt fb, blabla. Ttba dia send mcg dkt fone ajak aku kapel. Nahaii --' Waduh. Ini budak bawah umuq aku nie, umuq dia baya adik aku hat Form 5 tuu. Sorry to say, emm caqi umuq hat sebaya kan senang, dia dah bule jadi adik aku dah. Pastu aku syarah sakan dkt dia, last skali dia fed up dah dgn aku, haha. Baguih well done. Aku haqap dia tak bangkit lagi isu nie. hee :| Yg bule dia minx kapel dkt aku sbb dia pqasan aku time ada pameran dkt gurun. 

Hmm, bila mai situasi mcm nie, aku tqingat plak cqita zaman jahil aku dulu dulu. hahaha, kenot go ah. haha. Okay stop, takmau ingat dah. lawak :> HAHA. 
Aku takot sngt bila mai time oqg minx kapel dgn aku, taktau sepa, dia mai sniqi. emm before budak nie minx dkt akuu, ada soqang budak time aku pi bengkel pecutan akhir stam minx dkt aku, sampai la dia tak penah putus asa. Yg aku tak penah bagi respon. serious takot. 
Act aku tgh tunggu someone, HAHA. Okay aku dah stat gila dah. Aku still simpan lagi mcg hat dia suquh aku simpan, banyak jugak aa. Nametag dia suruh aku simpan, Last dia mcg aku, dia send satu mcg, aku ingat smpai la ayat ayat dlm mcg tuu, tapi tak hapai aa, ingat. hah hah. Aku haqap dia pun akan ingat ayat yg dia bg dkt aku. HAHAHA. Nie la aku if terlalu berhaqap :/ Please dayah stop, tak snggup dah eden nak baca, kesah pulak aku? HAHA. Okay aa, aku nak pi buat trafik jem plak. byee :)

Nak tgk dak someone yg aku tunggu tuu, sini sini <3


Past | New
Meet Me

Assalamualaikum. Hello everyone.
Welcome To My Official Blog. If you want me to follow you, leave your footstep at my tanggieboard okay :) Nice to meet you too :>

Navigate

About Links Entries

.
Taggie Board


Credit
Template by : Atirah Hayati
Basecode by : Jaja
Best view only at Google Chrome