Sweet Crunchy
#71 Nasi tgh malam, hihi
Wednesday 29 February 2012 | 02:50 | 0 Message

Assalamualaikum <3 Hi :)

Konon konon hai ada oqg nak baca entry aku pagi pagi buta gunie noh, oqg duk tidoq kroh kroh kroh, mengequh sekoq sekoq, mimpi jumpa anak qaja semuaa aku duk update entry. haha. Aku bajet taktidoq dah nie #kemas mu dayah, haha (Y) tadi kemain tidoq awai. Bukan saja tidoq, tertidoq laa --' Duk landing elok ja ataih katil time maghrib tadi, smbil duk layan novel cintun, ttba terlelap. Dah lelap tu sampai pukui 12 tadi baqu bangun, bangun bangun online teruih. haha. Eh thanks syahmi bgi aku pinjam novel mu, besh besh :D 

Aku terjaga pun tadi sbb pequt aku meqagam gila siot, bayang kan daqi celik mata pagi tadi aku tak makan nasi apa pun, just sbtang aiskrim potong 20$, n then aku pi ngajaq dgn pqut kosong. perghh ashat muu (Y) hahha. Mlm mlm gunie dia buat hai laa, mujuq selongkaq dapuq ada ikan seketoi. Yes mula opeqasi, buh nasi buh kicap lauk ikan goqeng. Slurpppp, erkkk kenyang. haha. Tak senonoh betoi mu dayah oi. Aik Gila apa mkn time guniee. Maaf mak incik saya dah langgaq pantang, kmaqin dulu kemain hg janji takmau mkn nasik apa bala, last last mlm nie tertewas. haha :) 
 
Tapi aku penah dgq, khabaq angin, yg tak beqapa nak angin sngt la kan, mkan nasik time pukui pukui mcm nie takpaa, nie dah keqa pagi. haha. Taktau la taqa mna kesohehan angin khabaq niee, hikhok u_u err okay la, nak pi smbung baca novel plak, stgi terlelap plak letteww. haha. bai

Past | New
Meet Me

Assalamualaikum. Hello everyone.
Welcome To My Official Blog. If you want me to follow you, leave your footstep at my tanggieboard okay :) Nice to meet you too :>

Navigate

About Links Entries

.
Taggie Board


Credit
Template by : Atirah Hayati
Basecode by : Jaja
Best view only at Google Chrome