Sweet Crunchy
#49 Apa breakfest hampa pagi nie? aku? hikhik
Tuesday 7 February 2012 | 11:21 | 0 Message
 
 
Jawab salam tu dulu cik adik cik abg, merupakan satu dosa if tak balas salam seseorang ituu, melainkan ada sbb sbb tertentuu okayy. Haa, WA'ALAIKUMUSALAM WARAHMATULLAHIWABARAKATUHH peaceee (Y) hihi. Sehad? Baguih sihat, Em kemaqin adik bong bongsu aku tak sihat after balik skulaa, aku apa lagi setai ngusik oqg, gomoi gomoi dgn dia, sepak teqajang habeh #aku eme ganaih, hingaq satu qumah, mujuq time tuu mak abah aku takdak, tidakk kena aa akuu, cari pasai duluu. HAHA :) Yg budak nie plak takut ubat, aku send mcg dkt mak aku, say mak adik demam dia suruh beli ubat. Nerghh bengang sakan kawan, aku kena qimbuk #tumbuk lagi. hihi :3 Mak aku balik balik, ubat takbeli HAHAHAHAHAHAHAHA budak tu gelak sequpa baqu beljaq gelak nuh, buuuuuuu sakan aa dkt akuu. Then abah aku suruh pi kedai beli 100plus. Yes yes yesss, bule naik moto lepaas giann. best amat. hikhik. Mlm tu plak mak abah aku pi klinikk beli ubat, haaaaa haaaamikk kauu, kena jugak makan ubat, lalalalalalala :> Sequpa taik lagik suquh mkn ubat, sebelum mkn tuu cakap banyak satu pasai, hat ubat ayaq tu ada ka pasai bijak punya akai dia pi sikit dlm sinkiii. Dasat punya budakkk. aiee aku tak paham sungguh sepa la taakut mkn ubat. haahaha. Seee aku dah melencong jarak jauh gilaaaaa. heheheh :)

Okay pagi tadi time aku bangunn kan, tmpat fes aku pi is DAPUQ tmpat simpan makannan. Selongkaq punya selongkaqq sebutiq nasi yg masak pun takdakk, kueh pun takdak, Makkkkkkkk mana saqapan? Nie mesti qeja beruk maknyeh dkt qumah aku nieee, abg mu nie kan, makan tak qeti simpan dkt aku samaa heh. Haa padan aa aku bngun pkui bqapa 10.30 >,< emmmmm. Zupppppp aku teringat asam beli kemaqin, tak keqa aku mkn jugakk. Bukak peti ais ada 100plus, aku bedai jugakk. So breakfest aku lepas bangun bangun tidoq is ASAM n 100pluss. Okay dak? Ka gila? gila namanya tuu, pagi pagi pi telan benda tuu. HAHAHA. So hampa pagi nie mkn apa? nasi lemak? ohsedapnya, ayaq tea? nyummy, kueh donat? Slurppp. Sedap sedap, aku pun sedap air bergas lagi. HAHAHA. Emm aku takbule nak upload gambaq breakfest aku, jadi pa taktauu. Tau kot noh qupaa asam n 100plus, hahaha. Jgn ikut aku noh, aku meme aneh aneh. hihihi. Byee see ya next post <3

Past | New
Meet Me

Assalamualaikum. Hello everyone.
Welcome To My Official Blog. If you want me to follow you, leave your footstep at my tanggieboard okay :) Nice to meet you too :>

Navigate

About Links Entries

.
Taggie Board


Credit
Template by : Atirah Hayati
Basecode by : Jaja
Best view only at Google Chrome