Sweet Crunchy
#62 Contest 'I LOVE YOU' By Rizwan Ewan
Monday 20 February 2012 | 11:38 | 0 Message

Hi :> Haqinie aku nak join satu contest daqi Blog Rizwan Ewan.
Aku tgk mcm menarik ja, so aku join la. Tak salah kan? hee :D Lagipun syarat syarat nak join senang ja :)
Nak join jugak ka? Jum, qamai qamai lagi meriah, klik sini Contest I Love You 
Nk tau syarat and hadiah pun klik situ jaaa. Hadiahnya best sangat :)

Nyatakan orang yg hampa sayang sangat sangat <3
Haa hat nie, ofcoz la my Parent. Abah and mak. Sapa tak sayang mak abah. oqg yg dah besar kan, yg dah menjaga kita kan kan? :D Apa yg kita nak banyak yg kita dpat,
i love the way they are care about their son and daughter,
i love the way they are persuade me.
AND I LOVE ABOUT THERE <3 :*


dlm nie pic oldest sister takdak --'

 Ini dia family akuu, aku sayang sngt sngt. Mereka la pelengkap hidup akuu. Kalau depa depa nie takdak, tak cukup la geng hingaq akuu. A HUGE KISS FOR YOU ALL :* I LOVE YOU <3

Kenapa hampa tertarik nak join contest nie?
Fes sbb hadiah menarikk, memandangkan fone aku tak berduet skrang. hehee. 
Sec sbb nie contest pertama yg aku join, mencuba nasib kot contest pertama nie tuah milik aku kan, hehe *berharap :) Aku tequja gila bila aku join contest nie, maklumlaa fes time. haha :>
Third sbb mgenai oqg yg aku sayang dlm hidup :)

Aku tag merekaa :


Hampa yg aku tak tag pun, join skali tauu :)

Past | New
Meet Me

Assalamualaikum. Hello everyone.
Welcome To My Official Blog. If you want me to follow you, leave your footstep at my tanggieboard okay :) Nice to meet you too :>

Navigate

About Links Entries

.
Taggie Board


Credit
Template by : Atirah Hayati
Basecode by : Jaja
Best view only at Google Chrome