Sweet Crunchy
#46 Salam Maulidur Rasul :)
Sunday 5 February 2012 | 13:50 | 0 Message


 
Hi :> 12 Rabiulawal bersamaa 5 Febuari :) Ini haqi sangat mulia, tapi ada ja oqg nak rosak kan kan. Emm, mungkin depa takpaham pegertian sebenarkan, Alhmdulillah aku dibesaqkan di skula agama, banyak benda aku tau, tapi lagi banyak benda aku tau, lagi jahil oqg kata. rite? Yess, like some people say, kita nie lagi banyak belajaq, lagi banyak ilmu, lagi ngaji tinggi tinggi, lagi lagi jahil dqp oqg hat tak bljaq. hehehe, Yalaa, oqg hat ada semua mesti nak tunjuk dia ada sesuatu. Esh esh tak patut betol. Haa tgk dah mcm gaya penceramah jalanan da aku niee, haha :]

Apa pun, contoh terbaik yg perlu kita jadi kan idola NABI MUHAMMAD S.A.W :) Bukan nya artiss artiss, aku takpaham gaya pikiran setengah oqg, gila fanatik dkt sorang artis tu smpai ambil jadi idolaa, dari gaya pakaian artis tuu, dari gaya percakapan artis tuu, everything about artis tuu mesti dia ikutt. Apa kata hampa, ikut SUNNAH Nabi, pahala dapat pun dapat, kalau artis apa hampa dapat, DOSA lagi ada laa. Nau'zubillah :D Em, Yg penting, ikut la sunnah Nabi, banyakkan selawat keatasnyaa, Insyallah akhirat nnti Nabi bgi syafaat dekat umatnyaa :) Last, SALAM MAULIDUR RASUL <3

Past | New
Meet Me

Assalamualaikum. Hello everyone.
Welcome To My Official Blog. If you want me to follow you, leave your footstep at my tanggieboard okay :) Nice to meet you too :>

Navigate

About Links Entries

.
Taggie Board


Credit
Template by : Atirah Hayati
Basecode by : Jaja
Best view only at Google Chrome