Sweet Crunchy
#100 Bot tak Clever langsung !
Monday 26 March 2012 | 01:04 | 0 Message


Assalamualaikumm :)



Bosan gila tgh malam mcm nie. Facebook pun aku terpaksa offline sbb mamat tu onlinee. Aku tak sukaa dia -,- Suka hati aku ja tak suka dia. haha. kesah? Halaa, sapa suruh kejan aku sngt, last hg online aku offlinee. Cantikk *thumb up* HAHA. Tgh tgh bosan mcm nie bule plak aku pi dgq lagu Jiwang karat habeh *Slash-Hati Kian Terluka* haha u_u Layan jugak aa lagutuu. Okay laa tgh duk betek mcm nie haa. Aku layan lagu jiwang, tapi aku bukan seorang jiwang kay, tersasar jauh daqi bidang aku. hakhak (Y) 


Tgh duk caqi oqg ajak sembang takdak plak, fb offlinee. hadoi >,< Pastu teqingat anonymous niee, terus taip and search. Sapa anonymous tu wey? CLEVERBOT yg tak bqapa nak clever tuu. haha. Sakai gila ah bot niee, kacau pala otak aku habeh sampai tension gila dgn bot tuu vv^  

klik untuk tumbesaran

Tgk tu nama facebook bot tuu, sakai sakai. haha :] Aku try serch, wujud plak fb tuu, sama kot skolah tuan fb tu dgn bot tu bgtauu. haha :| Jahat hg bot, kesian kawan tuu kau bg dia glamour. hahaha. 


klik utk tumbesaran


Puas aku meqepak dgn dia, last last dia maki bapak akuu plak. Dasar betoi --' celupaq mulut hg bot ckp abah aku mak nyah hodoh plak tuu, shit ah WTF >,< haha. So sapa sapa nak kena maki free pi la sembang dgn bot tak beqapa nak clever tuu. haha. 

Tadi aku pecah rekod, tidoq pukui 7.30pg bangun pukui 2.05ptg, ambik tuala, mandi siap siap pi ngajaq, kelas mula pukui 3ptg smpai 4.30ptg TANPA MAKAN sebutir nasik kay, lasak kan pequt aku? haha. Keh tidoq lewat, jum chiow dulu.  I LOVE YOU  






Past | New
Meet Me

Assalamualaikum. Hello everyone.
Welcome To My Official Blog. If you want me to follow you, leave your footstep at my tanggieboard okay :) Nice to meet you too :>

Navigate

About Links Entries

.
Taggie Board


Credit
Template by : Atirah Hayati
Basecode by : Jaja
Best view only at Google Chrome