Sweet Crunchy
#101 Seharian di Maktab Mahmud
Thursday 29 March 2012 | 11:11 | 0 Message
Hi Assalamualaikumm :)

Sawadekap, masuk kot pintu kluaq kot tingkap. Haha SETAI (Y) Emm, agak malas nak update, tpi ttb nak updatee, atudiaa pariaa mak jemah mai dah, toksah kata aa noh, diam sudaa haha --' Takmau meqepak dah straight teruih kay, heee~

Kemaqin haqi pa? Aku buat apa? guess what? hehe. Kemqin rabu, aku pi  mahaad tercintaa, acewah :) Serious best gila babeng kemaqin, tak qugi aku pi walaupun takcapai hajat, haha. Kemaqin pi act ada taklimat Jordan dan Mesir, tuptup Jordan jaa. Pi duk ngarot ja la aku pun. haha. Best dpt jumpa geng dulu dulu yg sekepala.

Aku sampai skolah around 9.05 mcm tu, aku ingat aku la yg paling lambat sbb janji dgn cikpah 8.50 mcm tuu. Mek eyra mmg sah sah lmbt, qabat bas. haha. Mcg cikpah ckap aida tgh mandi, siap pun dak lagi, pastu caqi helmet plak, pastu pi hantaq kawan dkt KEAT HWA plakk. hadoi >,< Mujuq eyra sampai dulu, tidak aku jadi patung bernyawa dkt bustop tuu. haha. Sampai pun dah lewat about 9.40. Setai dak? Taklimat mula pukui 9. haha. Pastu segan punya pasai nak masuk dulu, sbb qamai sangat oqg haqinie, kami mmg mai tepat waktu ah, Ada match utk kesumamm bolan tampaq and pinpong. Qamai skolah kemaqin, bule usha usha sikit. muahaha. Tunggu la cikpah and aida mai duluu. Lama kemain depa niee. Aku tadi jadi patung dkt bastop, hastu duk dpn pintu gerbang skolah jadi peyambut tetamuu plakk u_u Cikpah, aida, yana, sob sampai teruih masuk dlm, dah lewat matmat dah aih. Tebai muka aih, qabat blog e tingkat 3, tudiaaa qamainya oqg, sampai dkt luaq, so mmg kami tak kesempatan ah nak masuk dlm, oqg mcm ikan srdin. haha :> Aku dgn eyra pun buat dgq tak dgq ja laaa. hastu dgq plak depa kata utk jordan ja, lagi la kami malass nak dgq. 

Habeh program jumpa atiyah dgn husnaa tuqun pi koop. Yg paling terhaqu nyaa jumpa jumpa sapa sapa ja la yg penah kenai dgn kami depa teguqq hihi >,< Pi koop terserempak dgn nad, terkejut kot tgk cra pmkaian dia. K takmau kutuk, puas dah aku dgn husna qengah dpn koop sbb diaa. hahha. Naik tingkat 3 blog f dgn eyra jumpa mimi, nad, jihaa. Bergambaq la kami pun, bukan slalu nak mai. Miee aku qindu hg weyy, secret admire hg minat ka dak lagi dgn hg taktauu, hihi --' Duk dgn peah mimie nie lagi sakan aa qengeh, ada ja benda lawak, tak lawak pun buat bagi lawak, tu la kamii (Y) Henthen teruih pi kantin jumpa husna atiyah makan makan semua, sbb nak jelajah mahaad lagi lepas niee, aku jeles dgn atiyah husna sbb depa makan free dekat kantin, menunjuk plak tuu. Saja nak bg aku dgn eyra jeles noh. aiee aieee >< Lepas makan masuk bilik guru pi jumpa semua cikguu. Alhamdulillah ada cikgu yg ingat kami lagi :D Siap jumpa cikgu, mula la jelajah mahaad, duk dkt kolam ikan keramat tangkap gambaq semua, pi bawak husna tgk dewan, tqingin sngt, hahaha. Pi pejabat ambik segala sijil semua, sttle sgala kess. Siap siap semua eyra nak balik dulu, nak jumpa ehem ehem hee hantaq makcik tu balik patah balik pi dewan, jumpa ummul dgn hajaq. Umuuuuuul gua qinduu luu :] Tak puas tau dak smbng qengah dgn hg. Bila bila nanti kita jumpa noh :> Soqang ja lagi aku tak nampak kemaqin, haa Im, tgh duk caqi dia mcg masuk, dia takdak dkt skula. Nuh jadi sukarelaa pbsm tolong oqg sakit dkt kompleks belia dan sukaan. 

Then about 1.30ptg mcm tuu blah balikk, overall mmg best sangat sangat sangat pi skolahhh. K aku malas dah nak taip, tgk gambaq noh. hehe



mimie hg spoil gambaq ah, layu mata nuh :)

hatnie lagi takbule blah, tunduk teruih mimie mimie, haha :)

kes mimie buat lawak, 

geng bambam nie. haha

dkt kolam ikan keramat :) 

hajar pakai spek, ummul hujung kanan :)

with umul tersayenggg ♥

Aku gila nak edit sbb tuu semua gambaq tak elok. haha. 






Past | New
Meet Me

Assalamualaikum. Hello everyone.
Welcome To My Official Blog. If you want me to follow you, leave your footstep at my tanggieboard okay :) Nice to meet you too :>

Navigate

About Links Entries

.
Taggie Board


Credit
Template by : Atirah Hayati
Basecode by : Jaja
Best view only at Google Chrome