Sweet Crunchy
#75 Kening Bersambung?
Sunday 4 March 2012 | 00:31 | 0 Message



Assalamualaikum Hi :> Sihat? Oh good :) Hmm buat apa aja mlm mlm mcm nie? Study? Online? Of course wajib, haha :D Cepat ja menjawab kalau online tuu, buku? asal buka ja lena noh, tuu tabiat aku laa. hikhik. Pantang bukak buku baqu bukak 2 3 page wuarghhhh ! menguap takmau mau, tak katop mulut plak tu, berdequ setan masukk. jkjkjk (Y) 

Haa, sapa dkt yg tgh baca entry aku nie kening dia bertemu dkt tengah? mean bersambung laa maksud aku, cer angkat kaki nak tgk, eh eh silap pulak angkat kaki, mcm mna nak agkat kaki kurang sopan hg nie dayah. haha. cer angkat tangan nak usha sikit, mana mana tak nampak laa o_o Apa la mu nie dayah nak nampak mcm mnaa. heh ^^ AKU KENING BERSAMBUNG, mmg nampak sngt kening aku bersmbung okay, Tadi makteh aku tguq " eh dayah kening ceq bersambung hah? Awat tak penah peqasan pun" Haa tu la teh takpenah nak peqati muka nie haah, haha :D Pastu teh aku ckp " jodoh dgn oqg dekat niee, dgn Oqg baling hat qitu pa" Reaksi aku "Aik? o.o acena makteh tau nie, tau mna baling baling nie?" Nampak sngt aku gabra okay time tuu, haha. Padahai dlm hati duk Amin amin amin...hahahahaha. Taksalahkan amin doa oqg? hahaha :] Then teh aku gelak gelak sambil duk usha aku yg tgh duk gabra niee. haha #padan muka tunjuk sangat gabra tu. Sebelum aku minx diri teh aku cakap "Oqg tua makan garam awai lagi pada yg muda" Aku pun maniskan muka smbil berlalu, dlm hati duk bermonolong sendiri " nie mesti qeja adik adik aku nie, takdak oqg lain dah nakpi ceqita huh" --'

Balik qumah teruih aku search abg google betoi ka Kening smbung jodoh dia dgn oqg dekat, search punya search tak jumpak pun teori tuu :( hahaha. Nak tau apa aku jumpa time aku search abg google? Taraaa,

Bulu kening bertemu di tengah (bersambung)

* suke amik pusing hal remeh
   haaa sikit sikit ja, haha

* selalu kecik hati dan emosional.
   ada kot #kot --'
  
* kuat berfikir sampai kepala tak boleh nak rest.
   hat nie betoi sangat sangat sangat, kdg tu sampai aku tertidoq dgn benda yg aku 
   pikiaq hee :D

* kuat jeles.
   Yess I agreee haha 

* perlukan seseorang yang selalu bagi semangat dan kongsi masalah.
   A'ah, aku mmg memerlukan keduanyaa, so far not yet :(

* suke membantah
   Tak selalu, bantah pun benda yg tak suka :)

* seorang yg suka berdengki dan mudah iri hati
   Dengki? Nope nope. Iri hati mesti ada setiap oqg kan kan? hehe

* seorang yg menpunyai perwatakan yg mempersona dan menarik perhatian
   Errrr -,- No comment. haha

* pandai bertutur kata dan peramah
  Bila tidak face to face aku akan jadi peramah, mcm dlm fb. Ramah aku mcm jebon  
  #o0opss. Akan jadi peqamah bila oqg tu pandai ajak aku sembg :]  

* mempunyai nafsu dan keinginan yg kuat
   Nafsuuu? whohoho o,o Keinginan untuk sesuatu mesti ada ! 

Seee, itu la sikit sikit tntg oqg kening bersambung mcm aku, sama kening bersambung? gimme ten yeah (Y) haha. Okay la abah aku potpetpot suruh aku off, Assalamualaikum :) nitee :*

 


Past | New
Meet Me

Assalamualaikum. Hello everyone.
Welcome To My Official Blog. If you want me to follow you, leave your footstep at my tanggieboard okay :) Nice to meet you too :>

Navigate

About Links Entries

.
Taggie Board


Credit
Template by : Atirah Hayati
Basecode by : Jaja
Best view only at Google Chrome