Sweet Crunchy
#76 7Hari mencintaikuu
Sunday 4 March 2012 | 02:01 | 0 Message
Hello aku update lagi, hee. Tumpang tgh qajin la katakan. Hmm tadi lepas aku update entry sbelum nie aku teruih smbung baca novel yg tnggai bqapa page aja lagi, so dah habeh. Lepaih aku dah qatam novel tu aku bg 10star okay. Serious best beb, terhaqu akuu, terbaik aa penulis dia. Sampai berjaya buat aku menangis bagai, meleleh ayaq mata aku :> perghh wey qugi hampa tak baca. Slalu novel yg aku baca, selalunya la kan, jalan ceqita yg sama kena kawen paksa, peqang dingin laki bini, laki sabaq, last last baik, tapi mai time part nak baik tu ceqita sikit ja time depa mesraa. haha. Tapi novel nie, gaduh baik gaduh baik gaduh baik, part depa baik aku sukaa oh so sweet ah weyy. Novel nie mmg terbaik superb gila. 

Aku tau novel nie dah lama kluaq n aku baqu layan, tapi kesah apa aku nak bgtau. heehe jkjkjk. Aku mmg suka buat terok. Spa tak baca mmg qugi ah, haha :D Aku pun satu duk melalut smpai tajuk novel nak takbgtau. Nak tau? Teka teka teka, betoi seposen dapat, lai lai. haha. Nie haa 7HARI MENCINTAIKU karya Siti Rosmizah, tajuk pun suweet dah. hee :D Time tgh feeling baca novel, berhaqap gila dpt laki mcm Khuzairi tuu, dah la caring, penyabaq pulak tambah dgn romantik plak, fuhh layannn. Tak lepas dah aih dpt laki gutu. haha. Hmm, nanti aku bgi sinopsis ah. Tak laqat nak taip dah, haha. Btw, thanks syahmi bagi aku pinjam novel tuu, esok aku pau novel hg yg lain plak. babai :)

 


Past | New
Meet Me

Assalamualaikum. Hello everyone.
Welcome To My Official Blog. If you want me to follow you, leave your footstep at my tanggieboard okay :) Nice to meet you too :>

Navigate

About Links Entries

.
Taggie Board


Credit
Template by : Atirah Hayati
Basecode by : Jaja
Best view only at Google Chrome