Sweet Crunchy
# 77 Gaji first aku qeja, haha
Sunday 4 March 2012 | 19:53 | 0 Message


Assalamualaikummm, Hi :> 

Sapa yg online nie dah smbhyang maghrib ka belum nie? Yg tak smbhyang lagi tuu silakan pi smbhyang bule kot, Lewat dah nie ceq oi. haha. Tgk myempat lagikan aku update time mghrib gunie noh. Ilexx luhh, aku ABC laa o0opss sorry. haha :) 

Eh tahukan aku qeja sambil tunggu u bulan 9? Qeja apa? Tanya plak, ckap tauu hikhik. Aku ngajaq, ala kelas tahsin yg petang petang tu, ngajaq quran lerr :> Alhamdullilah, aku bule handle lagi kelas kelas aku and student aku. Seqonok sgt ngajaq depa, even ada yg belum kenai huruf hijaiyah, ada yg belum lancaq quran. Insyallah aku ngajaq depa sebaik mungkinn, hee :D 

Act bukan yg nie aku nak bgtauu, cer teka cer teka? haha. Haqinie aku dpt gaji first laa, aku ngajaq 4 haqi dpt RM100. Okay apa, sehari RM25. Daqipada aku duk qumah tidoq, dpt jugak sikit sikit kan kan? hee :> Pastu balik qumah aku bgtau my mom, mak aku macam tau tau ja aku nak buat apa dgn duit tu, haha. In plan aku nak kumpui sbb nak beli fone baqu, tapi tadi dan kena bebel dulu, nah kena free free ja. haha. K laa, Bai



Past | New
Meet Me

Assalamualaikum. Hello everyone.
Welcome To My Official Blog. If you want me to follow you, leave your footstep at my tanggieboard okay :) Nice to meet you too :>

Navigate

About Links Entries

.
Taggie Board


Credit
Template by : Atirah Hayati
Basecode by : Jaja
Best view only at Google Chrome