Sweet Crunchy
#78 First time mcg skema beb !
Tuesday 6 March 2012 | 02:53 | 0 Message

Hi :> Hollaaa, Assalamualaikummm ;) 

Cer tgk title aku nuh. Tgk tgk #aku paksa niee ;D FIRST TIME MCG SKEMA BEB apa peqasaan? Hhahaha. Serious aku qasa bukan diqi aku sniri time tuu, qasa hipokrit pada diri sendiri tiba tiba zupppppppppp @_@ muncui. hahaha. At same time, aku qenyeh soqang soqang n aku kutuk bdk hat tgh mcg aku tuu. haha. Padahai bukan lawak pun mcg dia send tuu, maybe aku gelak atas kesekemaan dia maybee, hikhok :] Mcg fes dia berbunyi begini, hahaha kenot go ah :|

" Assalamualaikum, adakah ini Nur Hidayah? #nama aku tuu :) Ni ana (saya) _____ #nama oqg hat mcg aku tu, maaf ana mengganggu, ana cuma nak tanya sedikit, buleh tak? "

Amacam? skema habeh kan kan? haha. Time tu aku duk pikiaq mcm mcm dah, sapa plak dah niee, siap bgtau nma lagi, aku tak penah kenai punn. hahaha. Dah la num dia sampai 11digit, atudiaaa aku ketaq dah --' Aku pun dgn sopan santunnya, reply la mcg beliau. haha. then beliau send lagi, haha. Da tanya umur aku bqapa,  aku un bgtau, bodoh tak bodoh? hhahaha. Tanya aku ada pakwe ka belum, blablabla. Mcg lepaih tu, la bdk nie kaa. Aku pun HAH HAH HAH HAH HAH, dia tu la yg aku usha tiap haqi kalau aku pi ngajaq, haha. Umuq dia baya dgn aku jaa wey, tak sia sia aku usha dia tiap haqi, haha. Tapi beliau budak tahfizz, patut la skema habeh dgn aku, duk ana anti :> Tidak aku nak bedai ja qembat aku hang dgn dia, nak buat loya buquk bagai, tapi disebabkan beliau budak tahfiz aku mcg la sopan santun dgn dia, tgk betapa hipokritnya akuu (Y) Mesti dia bajet aku budak baik gila baqhang. hadoi >,< 

Agak nak last mcg aku mcm tak tahan sngt dgn skema dia tuu, aku mcg caqa aku, buat loya dgn dia. Hamboih bule tahan enta#saya utk laki noh, hehehe :) Haa, mcg last dia mcm peqeli aku sikit "Selamat malam wahai puteri comel" Nah hang, qabun aa mata hg weyy, tapi stakat aku duk usha hg nie, takpenah pun tgk hang pakai spek, aku kot la kan nak qabun. haha. Pastu aku sound dia sbb kata gutu, last last kena dkt aku balik, ambik hg dayah, nie ayat dia "salah ka ana puji ciptaan Allah" atudiaaa dia keluaq ayat nie, aku tak kata pa dah la. diam tequih. hikhik :| 

Haa aku duk cqita nie, tau ark sapa dia yg aku duk usha tiap haqi nuh? Teka teka, betoi esok aku kiqim salam dkt dia. Nak pi jumpa dia pun ketaq lutut, nie nakpi kiqim salam, bertuah hang dayah. haha. Dia budak yg ngajaq kelas tahsin sama dgn aku tiap petang, umuq dia sama dgn aku. heee :D Esok nie aku dah la ada kelass, hadoi u_u malu malu, sampai skolah besok just jalan straight, jgn usha dia dah nah dayah. Tapi fes time aku mcg duk ana anti#saya utk pompuan nieh, takpenah penah. haha haha. k laa, kena semak buku sat sebelum tidoq, byee :)


"Kita bule nampak bulan, tapi bulan jauh dgn kita.
Kita takbule nampak ALLAH, tapi ALLAH dkt dgn kita"


Past | New
Meet Me

Assalamualaikum. Hello everyone.
Welcome To My Official Blog. If you want me to follow you, leave your footstep at my tanggieboard okay :) Nice to meet you too :>

Navigate

About Links Entries

.
Taggie Board


Credit
Template by : Atirah Hayati
Basecode by : Jaja
Best view only at Google Chrome