Sweet Crunchy
#91 Penangan Blog sampai Nak tidoq, haha
Tuesday 20 March 2012 | 12:40 | 0 Message


Hi, Assalamualaikumm.

Hmm, huh. Stat daqi smalam sampai tghari hariniee, seqabut gila pala akuu. Time tidoq pun duk pikiaq lagi, gila bg effect ah noh. Terbaikk aa. hah hah. Nampak skin blog aku bequbah kan kan? Sapa yg stalk blog aku peqasann lerr, hee :D Mana ada oqg stalk blog aku weyyy. Dasat peqasan kan aku, hikhokk :] Aku terpaksa change skin kay, sbb semalam blog aku jadi pa tah, duk buat peqangai tak kena tempat, brr -.- Lepas aku ejas sikit coding kan bila publish, tudiaaa jem pala hotak akuu baqhang, seleqek naik coding tu balikk, background ka semua gadget aku habeh hilang. Dah tgh tgh malam duk buat peqangai, last aku private blog, suis off lappy pi terjun atas katil. Penangan gila blog aku sampai terbawak nakpi tidoqq, haha :) 

Qasa takbule duk plak bila blog kesayangan duk buat peqangai. hihi. Mujuq sebelum nie aku ada save siap siap 2 3 jenis blogskin, aku ambik yg tu balik jaa. Nak ejas balik pun satu qeja, kena bukak yg niee, nak kena bg center lerr, pastu tenet plak duk buat lembap tahik apa tahh brrrr -,- Hadoiii >,< Btw, aku agak puas hati la dgn skin baqu aku nieee. Dah dah, jum siap siap nakpi ngajaq pulakkk. Daa bobai :> haha


Past | New
Meet Me

Assalamualaikum. Hello everyone.
Welcome To My Official Blog. If you want me to follow you, leave your footstep at my tanggieboard okay :) Nice to meet you too :>

Navigate

About Links Entries

.
Taggie Board


Credit
Template by : Atirah Hayati
Basecode by : Jaja
Best view only at Google Chrome