Sweet Crunchy
#94 Kelam kelibut bha.
Wednesday 21 March 2012 | 11:30 | 0 Message


Hi, Assalamualaikumm :)

Eh eh haqinie haqi rabu kan? 21.3.2012 kan? Waaa, mesti berdebar debar kan kan nakpi ambik result spm? Alaa, watcool watilex jaa kayy? Believe on yourself kay. Ingat kata kata niee,
    Kegagalan Penangguh kepada Kejayaan :)
Aku tau ketaq tu taqa mnaa, makan garam awai sikit jaa nieh, hehe. Sebelum pegang result sniri lagi tu ketaq tu mak aii kalah oqg nak first night. haha. Meqepak dah >< btw GoodLuck kayy :)

Okay back to story, Kelam kelibut? Apadia apadiaa? Mcm niee, pagi tadi aku stu keluarga bangun lewat whoho. Aku langsung tak sedaq pa baqhang, nak sedaq lagumana, online sampai pukui 3, nyenyak sakan laa aku tidoq pastu mimpi indah plakk, lagi jadi penambah perisaa laa. haha. Mak aku masuk bilik, nie bangun bangun lewat dah niee. Aku tiap pagi kena tipu deret, nasib nasib, ambik fone cek jam, Eh yalaa dah lewat, dah pukui 7.15. Kelam kelibut terjun katil pi bilik ayaq gosok gigi bagai, ambik wuduk, takot subuh lepass weyy. hee :D Family aku lewat lagumna pun still smbhang jemaah, untunglaa ada family mcm nie, abah aku cukup ambik beqat bab mcm nie, hehe :) Pastu aku  caqi adik laki aku, mana dia? dah la qinie skolah? pi skolah tak kejut oqg ka? tgk tgk duk dlm bilik ayaq nuh, kesian aku tgk diaa, kelam kelibut sama, tapi takpa dia takpi belajaq qinie, pi lawan hafazan, lewat pun takpaa. Thun lepaih penah skali lewat jugak time my mak n abah pi haji, haqi adik aku ada lawan, nasib lewat bukan time kena pi masuk kelass. HAHA.

Aku pagi tdi tak ambik port nak pi kalut skali, lepas aku smbhyang teruih masuk bilik terjun atas kati, ngantok weyy. Cuma dgq kelam kelibut depa daqi dlm bilik jaaa. Stgi dgn aku aku kalot, hikhik. Then pagi tadi adik aku pi skolah cikgu tunggu dia dkt pagaq, waaa :O Tak kena tahan la hg kan, mentang mentang  laa muqid kesayangan, Ketua pengawas pi lewatt, mano acii. haha. Aku pun taktau mak aku pi qeja pukui bqapa, lena dah lepas adik aku pi skolah 7.45pagi. haha. 

Hmm, before tuu Tahniah kay buat yg cemerlang result spm dan dan buat yg kurang usaha laaa kay, dont sad :) Menanti keputusan Budak budak, junior Maktab Mahmud Alor Setar niee, Hope Cemerlang and bule banggakan sekolah kay junior :) Byee. Wait wait jgn back lagi, klik sini Picit & Tenyeh


Past | New
Meet Me

Assalamualaikum. Hello everyone.
Welcome To My Official Blog. If you want me to follow you, leave your footstep at my tanggieboard okay :) Nice to meet you too :>

Navigate

About Links Entries

.
Taggie Board


Credit
Template by : Atirah Hayati
Basecode by : Jaja
Best view only at Google Chrome