Sweet Crunchy
#96 BerINAI ketika boring
Wednesday 21 March 2012 | 23:47 | 0 Message

Sebelum tu, klik sini & tenyeh & tonyoh & picit :D

Ehem ehemm, update 2 entry skali mlm niee. Jgn marah nah, hehe. Tadi aku tgh boring boring kan, tak tau nak buat apa. Mati kutu sat. Mata pun melilau mencari cari sesuatu utk dibuat main, macam budak budak plak kan. Ttba mata tertangkap sesuatuu, mcm paham paham ja mata aku nih. haha. Nak tau benda apa aku buat main? 

Taraaaaaa -----> Daun inai. Kenai dak? Tau dak hat mna? Taktau bukan oqg melayuu kay, padahai oqg cina india tauu #tipu kay. haha. Pastu aku tanya la mak akuu " mak mak daun nie nak buat apa?" she say " nak blander buat inai nak pakai " Yahoooo sama ideaa dgn akuu. Aku pun dgn qajin nyaaa, blander laa daun, bising amat dehh. Siap blander semuaaa, mula la opeqasi anak beranak, mak dgn aku ja pompuan yg duk qumah time skulaa. Yg lain stay asramaa. hihi. Aku la yg tolong pakaikan dkt my makk. Semua jaqi mak aku balut, haha. Mcm pegantin plakk. Nak tgk aku buh bqapa jaqi? Ohsem kay, comel plak tuuu. puii pqasaaaan. Tgk gambaq niee. hehe.


 Nie sebelumm punyaa, 3 jaqi ja aku tempek, mak aku cakap. Nie awat niee, nak jadi pegantin laki pulak ka? Apa la mak niee, saja ja buh, takmau ah tempek semua jaqi, tak cool kayy. haha



Tadaaaa, selepas tempek. Tak teqang pun, aku just biaq stgh jam ja. Okay what taqa tu, kalau aku biaq sejam? haaa, jadi hitam plak kang. hehe


Omey kan kan? Jgn jeles kay, hah hah. Nie ja laa aku nak meqepakk pun. Daa byee :)


Past | New
Meet Me

Assalamualaikum. Hello everyone.
Welcome To My Official Blog. If you want me to follow you, leave your footstep at my tanggieboard okay :) Nice to meet you too :>

Navigate

About Links Entries

.
Taggie Board


Credit
Template by : Atirah Hayati
Basecode by : Jaja
Best view only at Google Chrome