Sweet Crunchy
#99 Kedah Darul Aman :)
Sunday 25 March 2012 | 00:10 | 0 Message



Hi, Assalamualaikumm :)

Fuhh *kibas rambut sikit* haha. Aku baqu lepas mandi niee, segar bugar badan niee. Tadi rasa melekit matmat, teruih capai tuala menuju bilik ayaq, nikmat ilerr dpt sentuh ayaq satu badan mlm mlm mcm niee. Hmm kalau mak abah aku tau nie, soheh kena beletiaq gilaa. Mak dgn abah aku pantang tgk anak anak daqa nie mandi mlm, laki pun sama. Sbb depa kata, depa kata kay nanti paru paru masuk ayaq. Time muda nie enjoy laa mandi kemain tgh tgh mlm, esok nie bila dah tuaa baqu nak myesal tak sudahh vv^ Then aku pun jawab la kalau depa beletiaq, " Nak buat mcm mna bah mak, siang siang takdan nak mandi, heee :D " Tambah plak dgn senyum keqang busuk aku, mmg caqi nahas. And they say " Kalut online memanjang, pagi petang maghrib tgh mlm muka nie ja terpacak dpn laptop " Kena sedaihh. Diam teruih >,< Tak bqanie nak bantah dah, satgi kot kena teruk NAYA jiewww. haha :) Mujuq la depa takdak mlm nie, pi dgq ceqamah Bukit Besaq nuh. 12 lebih baqu balik. haha

Act aku nak mandi lepas maghrib, online online ralit punya pasai duk layan Twitter Facebook dah isyak, pi bukak tb sat, terbukak plak tv1. Tepat dah aa kena rancangan feveret akuu plak, Bola okay. Feveret team main tuh plus feveret player aku jadi kesebelasan utama plakk, lagi aku terpacak dpn tv, tak laqi pi mna dah. Teruih agkut laptop cangak dpn tv. haha I  KEDAH | Biar Jasa Jadi Kenangan :) teruih pikiaq malas nak mandi. haha. Player feveret aku, baddrul, meen paling aku suka tgk FIQKRY haha :D Dah la haluih cekonek, laqi omey ja tgh padang. Pandai main lagituuu. heuwwww --' Umuq tua setahun ja punn. haha :] Kay aku dah disampukk bayangan fiqkry. haha. 

Malam nie kedah main cantik dah, kawal permainan okay, peluang ada, penyudah kurang tajam, semua okay, cuma takdak rezeki gol jaa. Tapi reff macam haremm sikittt, kpd anda refff kena suap ka mlm niee? Beqat sebelah nampakkkk. Pi jadi reff skula qendah boleh aa, brr >< Cer tgk komen geng geng Kedah dkt reff, gila bengang. haha :)




Klik utk tumbesaran

Nak tgk komen lebih pi dkt sini ---> PENYOKONG SETIA HIJAU KUNING, page nie up to date gilaaa. Tiap haqi meriah, tambah kalau ada Kedah lawan. Meriah takdakk dah. Cayalaahhhh :)

Jum cuci mata tgk Gambaq FIQKRY, hehe :) Taraaaa via FB :|


Fiqkry Hijau Kuning

Nak tgk lebih caqi dkt internet nah, hehe :D

Sebelum tu klik sini duluuu :) Byeee


Past | New
Meet Me

Assalamualaikum. Hello everyone.
Welcome To My Official Blog. If you want me to follow you, leave your footstep at my tanggieboard okay :) Nice to meet you too :>

Navigate

About Links Entries

.
Taggie Board


Credit
Template by : Atirah Hayati
Basecode by : Jaja
Best view only at Google Chrome