Sweet Crunchy
#98 Contest Aku suka makan coklat
Friday 23 March 2012 | 22:53 | 0 Message

Hi, Assalamualaikumm :)

Malam niee dgn berbesar hati aku nak join Contest Saya Suka Makan Coklat, unik giler contest niee. Tdi tgh duk BW pastu termasuk page contest. Memandangkan aku salah soqang pengemar, penglike Tegar coklat so aku join, hadiah pun dpat habuan coklat jugakk, oh so suwettt. Lagipun contest nie gampang ajee, just kena follow onwer saja then buat satu entryy. Senang kan kan? So nak join? jum reramai kita serbuuu, klik sini sini

Kenapa aku suka makan coklat? Kenapa kenapa?

Of coz laa sebab favourite akuu, kalau bukan favouritee, aku tak sukaa la makan coklat. hehe. Coklat  pun bule hilangkan tension seseorang, so kalau hampa hampa semua tension kaa, makan coklat banyak banyak, coklat tak mengemukkan okayy. hihi. Aku ingat lagi, masa aku skulah rendah, time tu aku tgh tension gila gila ah, pastu kawan aku tenangkan aku dgn cadbury Blackforest, nampak nampak coklat tuu senyumm kambing akuu. Pastu dia pun bebel laa tgh aku duk mkn tuu. Hang nie oqg bagi coklat senyum, oqg sua coklat tak penah nak tolak, qembat jaa noh. Lepas tu dia gelar aku "Hantu Coklat" haha. Feveret coklat aku, Cadbury Blackforest laaa. haha

So aku nak tag

Jum Join Ramai Ramai :)


Past | New
Meet Me

Assalamualaikum. Hello everyone.
Welcome To My Official Blog. If you want me to follow you, leave your footstep at my tanggieboard okay :) Nice to meet you too :>

Navigate

About Links Entries

.
Taggie Board


Credit
Template by : Atirah Hayati
Basecode by : Jaja
Best view only at Google Chrome