Sweet Crunchy
#128 Angin tiup rindu aku utk DIA :)
Sunday 8 April 2012 | 02:52 | 0 Message

Hi Assalamualaikumm.


Emm kay skrang 2.26 PAGI aku still takbule nak tidoq. Taktau sepaa. Maybe tidoq terlebih nyenyak tadi. heee :D Sampai hujan guquh kilat bunyi pun lgsung aku tak dgq. Tu namanyaa tidoq habeh mati. wkakaka >,< 

Tadi kan aku saja la duk buang masa stalk meqata fb oqg. Stalk mengSTALK nie mmg qeja aku kay if aku bosan and nothing to do ja okayy. Tapi fb yg wajib aku stalk stiap haqi, even aku tau dia bukan duk qeja online mcm aku 24/7 depan laptop ja, even aku tau fb dia tak menarik pun, even aku tau fb dia takpernah nak update sttus apa apa pun, even aku tau fb dia sungguh la tak seronok *o0opss* terlampau jujuq plakk. haha. Walaupun semua segala bgai even tu aku tauu, aku tetap akan Jadi pengSTALK num 1 dia, tudiaqq ayat meqepak dah. haha. Sbb apa aku bqani tulih mcm nie dkt blog aku? Sbb aku tau dia tak la pandai bab bab guniee, sbb aku tau dia takkan jumpa blog aku KECUALI kecuali kay ada oqg pi bg link blog aku dkt dia. Itu gawat besaq kay. haha (Y) Aku taktau nak pi soqok muka aku tang mana if benda nie terjadi. haha. Mesti lepaih dia baca, dia akan melancaqkan peqangan yg besaqq, kalah dkt syiriaa nuh. Aku tak snggup kay, tak sanggup. haha.



Haa tadi qeja aku kan mengSTALK fb oqg kan kan *sorry bm terbalik* pastu terbukak fb aiman kot, kwn  skolah dia, terpeqasan something gambaq yg agak menarik, so aku bukak teruih album gambaq tu, mujuq dia tak privatee, so aku bule tgk. hehe. Pastu mata aku tertangkap warna oren even aku tgk skli imbas, aku teruih bukak gambaq tuu. nerghh, happy taksangga akuuu. Lama dah tak tgk qupa dia lagumanaaa. hihi :D Ttba nak rindu plakk, kay ini melampauuu. dosa dosa -,- Aku peqati bebeqapa gambaq yg ada dia, ttba bibir aku mgukir senyumannn ^_____^ aiwahhh gila parah aku nak habaq mai niee. hikhik. Klau geng geng aku baca nie tobat lahom duk peqeli aku, tobat lahom pakat mai duk ngata aku, tobat lahom mcm mcm laaa. hahaha. 

Hmm aku takmmpu utk taip lagi, sbb skrang bibir aku teruih mgukir senyuman kegembiraan, dan ini amat bahaya utk akuu yg mcm tali gantung nieee. HAHAHAHAHA So angin plis tiup qindu pi kat dia sat. bahahaha. 

Eh eh, sebelum tuu sapa yg kenai dgn si diaa, jgn duk meqela bg link blog aku dkt dia kayy. Meqayuu niee --' hikhik 

gambar tu aku sja bg jdi hitam putih ala ala gmbq 60an gituu, padahai ada kaler, saja bg jdi blurr. stg hampa kutuk :)

Gambaq nie la aku kata, tapi slh stu. Ada banyak lagiii. haha. Dia la oqg yg kena stalk dgn aku sediaa. haha :D


WEY AKU RINDU HANG *sorry* :)



Past | New
Meet Me

Assalamualaikum. Hello everyone.
Welcome To My Official Blog. If you want me to follow you, leave your footstep at my tanggieboard okay :) Nice to meet you too :>

Navigate

About Links Entries

.
Taggie Board


Credit
Template by : Atirah Hayati
Basecode by : Jaja
Best view only at Google Chrome