Sweet Crunchy
#129 Johan As'ari ♥
Monday 9 April 2012 | 00:42 | 0 Message

Hi Assalamualaikumm. 
Holla holla. 

Okay skrang semua oqg tgh demam ABPBH. Minx bertenang kay semuanyaaa. Rilex rilexx. haha :| Tambah tambah AA menang plakk, pakat ngaku AA depa punyaa. hihi. So sweet kay bila tgk AA cium isteri diaa. Jeless 2saat, hehe :> Btw Tahniah Aaron Aziz get award Anugerah Bintang Popular Berita Harian. 
Awek awek semua pakat mgilaa habeh tgk AA naik stageee. hikhok. 

Eh eh, Johan As'ari aku menang gak weyyy, hengsemm nyiewww Johann >< Tambah tambah time dia gelek dgn Mas Idayuu. Johan As'ari Ohseemmmmmm  habehhh. Smart doe diaaa. Tapi kan kan, tak qasa aneh ka cara pemakaian artis artiss --' Yg laki ttup qapat, mai tang pompuan atudiaaaa, selak habeh, semua teqangkat. Terbalik kuang habeh daaa :| Baju paling tiptop mlm nieee, Didi Aliass. Pergh dah sequpa payung dah aku tgkk, siap ada trofy lagi ataih palaa, tu yg aku tak tahannn tgkk. Beqapa pala dia kena tanggung segala benda benda semak tuu. haha :D 


Tdi kan YusofFamily ataih stagee and baqu tau yg pakai suit putih tuu qupanya anak Yusof Haslam, Syafiq Yusof. Bule tahan laa, siap dah jadi Director tuu. Kemaih keming aih. Aku selalu gak aa tgk Syafiq tu berlakon cqita Roda roda KL, mlm nie terbongkaq rasiaaa yg aku taktauu. haha :] So mlm nie tweet and facebook semuaa post pasai ABPBH, timelinee twitter aku rancak habeh tadi. haha. 

Apa apa pun, Johan As'ari aku dah menang, hikhikk. Tekaan aku betoi. Nie tgk gambar Johan. aku curi dkt twitter dia, gambaq dgn Fizo Omar, muka depa ada iras iras sikit, cer peqati. Suit Johan semartttt :>

Johan As'ari 



Past | New
Meet Me

Assalamualaikum. Hello everyone.
Welcome To My Official Blog. If you want me to follow you, leave your footstep at my tanggieboard okay :) Nice to meet you too :>

Navigate

About Links Entries

.
Taggie Board


Credit
Template by : Atirah Hayati
Basecode by : Jaja
Best view only at Google Chrome