Sweet Crunchy
#133 Jelajah Mahaad kali ke2
Thursday 12 April 2012 | 22:43 | 2 Message


Hi, Assalamualaikummmm :)

klik siini & tonyoh sini


Apa cer? manyak sikit ka lu semuaa? Sehat? Oh baguih :) Okay qinie penat sangat sangat kay, teramat kay. Paham dak TERAMAT PENAT? Tak? Pangggggggggggggggg ! ambik lima jaqi. Lekat dkt muka. hehe. jkjkjk :] 

Fest pi time taklimat jordan. Yg nie pi saja saja pi nyemak skaligus pi teman mek syahmi and shed ambik depa punya sijil. heeee :D Tpi tak best sngt pi mahaad tadi, sebab takdak geng nak meqapu, takdak geng nak meqayau, takdak geng nak buat hingaq. Kalau time taklimat jordan tu mmg AWESOME kay, pi dgn mek eyqaa. Mulut sequpa muqai cabut ekoq ja makcik tuu. hehe jkjk :> Campuq dgn Husna plak yg mmg suka meqayau satu mahaad plak, lagi tambah awesomee nyiewww. hehe :) Tpi best la tadi, sbb dpt jumpa Ummul tersayeng, qindu hg makcik hoi, takdapat nak sakat hg lama lama dgn DIGI hg tuu. Nak jumpa pun susah kan sekarang? :( Pastu nak jumpa mimie pun takdapat, caqi takdak plak mek tuu, padahai tau aku nak mai, apa la. Yg aku kesian dkt Wan Amira konet tu, nak sngt jumpa aku. Sorry wan, bukan kak dayah takmau caqi kamu, tpi segan ah nakpi blog sana, takdak kak eyra plak yg suka meqayau. hehe. Lain kali kay kak dayah jumpa kamuu. 

Sampai mahaad aroud 10.00pg, nad muncui depan aku dkt bastop, alang alang tu dia ajak aku naik skli dgn moto dia pi skula tanpa pakai helmet, tqingat time form 5 dulu, suka duk buat qeja gila, balik skula daqi Alor Star smpai Pendang tanpa pakai helmet, naik haighway plak tuu, kadang kadang balik ikut jalan 'ban' haha. Kenangan semua tuu :)

 Pastu masuk skula, time depa tgh rehat, lagi maluu >< Aku decide duk dkt kolam ikan ja smbil tunggu shed and syahmi, pukui 11.30 lebih mcm tu depa smpai, pi pejabat ambik sijil semua, depa masuk bilik komputer sat jumpa cikgu, aku cangak dkt luaq, jumpa cikgu cikgu teguq, mujuq ada yg kenai aku. hehe. Pastu kan kan depan makmal komputer tu jgk, festime aku tgk dia depan depan, bule tahan hengsem la diaa. Okay laa, hihi :) Si hengsem tu bule plak gelak time aku bgtau dkt cikgu harlina yg aku ngajaq Quran tajwid, pastu cikgu harlina kata ' Ganaih ganaih, buas buas dulu pun mai la ngajaq noh, baguih baguih ' Mai cikgu harlina kata mcm nie, lagi la si hengsem tu qengah. Hg kenai aku ka wey? Penah sembang skali ja dkt fb, takkan la kenai dah. Kojiaq sungguh qengah dkt akuu. haha. 

Lepas siap qeja, aku gerak dulu, sbb mek zahirah tunggu dkt pekan dah. kesian plak aku >< Yg makcik nie pun soqang aku ingat duk meqayau mana mana dulu ka, qupanya duk terpacak dkt bstop tu dari pukui 11.30 smpai pukui 12 lebih. Hadoi >,< bukan nak bgtauu aku. Time dkt pekan dgn makcik zahirah best. Pastu shed syahmi bah sampai dkt City Plaza, naik food court, melantak apa semua, sembang mgarut, pi popular tengok novel apa semua. Siap tawaf CP shed dgn syahmi bibah balik, aku dgn zahir kami meqendek sakan, qasanya satu loqstaq kot dah pusing. ahaha. Tuqun pekan qabu, pi pharmacy patah balik pi bastop. Mek zahir pi setting fone dia, hajat aku nak beli kasut pakai duet gaji tak kesampaian sebb tak menarik minat, last last naik popular pi beli buku Word Search haha. Skali dgn shed syahmi belii. Aku beli nak isi masa lapang ja. haha. 

Pastu 2.30 lebih zahirah balik dulu, tinggai aku soqang dkt bustop. Ya Allah, serious aku cukup takut kalau dkt bastop, mcm mcm qagam manusia, ada setai cakap soqang la tadi, yg aku paling takot ada soqang mamat nie duk peqati aku tak lepas lepasss, haree nguh -,- Sat dia duk hujung belah kiqi aku, sat dia tukaq tmpat duk depan aku, pastu kalih blkang dkt aku plak, pastu ubah tmpat duk selang beqapa baris ja dgn akuu, yg paling cuak dia duk blkang akuu, aku qasa nak pi peyepak buang ja mamat tuu. Garikk sungguh brr --'
 Dah la tgk aku senyum senyum, bukan aku peqasan kay, tpi oqg dkt bastop tu bule peqasan kot, siap kakak yg duk sebelah aku tu kata lagi ' Adik ubah tempat pi duk dkt lain aa, ada oqg duk peqati ' Ya allah takot sangat akuu. Mujuq abah aku call ckp dah sampai, aku apa lagi, beqambus teruih. Bala sungguh la tadi. brrr /.\  Kepada lelaki gila tadi, kalau aku jumpa hg siap dgn akuu, aku bukak karatee. Aceh mcm beqani ja aku nieee. haha. K byee gagah menaip utk haqiniee. Nak lenaa, byeee sayang <3




Past | New
Meet Me

Assalamualaikum. Hello everyone.
Welcome To My Official Blog. If you want me to follow you, leave your footstep at my tanggieboard okay :) Nice to meet you too :>

Navigate

About Links Entries

.
Taggie Board


Credit
Template by : Atirah Hayati
Basecode by : Jaja
Best view only at Google Chrome