Sweet Crunchy
Crush crush :)
Tuesday 17 April 2012 | 02:36 | 0 Message
Assalamualaikum.

Hmm skrang baqu ada mood sikit kot nak update, tadi nak update awai, tangan lenguh gila gilaa. Skrang okay sikit. Nak update apa haa? Banyak benda niee, tapi takpa kita ringkas kan ja la noh. hehe.

Nie nie, nak tanya nie. Hampa hampa semua penah ada crush dak? Tau dak crush tu apa? Buat yg tau duk diam, buat yg taktau, crush tu mcm secret admire la kan. Lebih kurang laa. haha. Nak tau dak sapa crush aku? Banyak o0o, gila ah >,< Kalau nak bgtau sapa esok belum tentu habeh kay, haha. 

Crush fes aku dah In Relationship kay, so sad :| Dulu dia dgn someone lain, lepastu break kot, time tu hati melonjak kegembiraan sebentar, ttba haqi ahad qitu, dia In Relationship dgn someone lain plak, so sekarang nie aku just tgk dia dari jauh jaa. hehe. Crush second aku, dari tahun tahun lepas lagi aku duk usha dia, thun nie aku stat qapat dgn dia, qajin chat dgn dia tiap malam mybe,  fes tu dia teguq aku dulu, stat with meqapu, sampai skrang meqapu tu tak penah hilang, tapi skrang dia mcm kurang sikit nak meqapu, aku pun kena tapis sikit aa apa yg nak taip hikhik. Crush second nie takpa, takduk depan mata, tak seksa sngt. Crush yg fes tu, siap In Relationship lagi. Ferghh, frust frust :| Oh my crush, Capital A and Capital L tahukan kalian, saya meminati kalian. puiii :) Kenot go ah. hehe. 
Tpi yg paling paling sedih crush aku thun lepas tak contct aku lgsung tahun nie, beqybeqy sad kayy --' Apakan daya -,- 

Tinggai sat pasai crush aku tuu, hehe. Eh capital I sorry kay aku takbule terima hang as my LOVER. Aku just anggap hg as FRIEND ja not more than that :| Hmm dulu time skula rendah, mmg aku minat gila gila gila ah dekat hg, tapi hg mna pandang aku punn dulu, tgk sebelah mata pun takmau kan, sapa la aku nih duluu, hee >,< Aku tak sngka hg minx num dkt kawan aku just nak terus teqang dkt akuu, kay aku appricate hg :] Tpi tah, aku tunggu someone niee ja. Slagi dia takbg kata putuih, slagi tu aku tak terbuka hati maybee :S Kita bule jadi kawan kan? Friend Foreverrr <3 I'm so sorry kay Capital I. Kalau dah jodoh, tak kemana kan kan. hehe :D

Wey fone aku kui rancak ah skrang sejak aku dapat topup free nie, taktau sepa. Semua pakat send mcg, mcm tau tau ja aku ada krdit. Pandai kan hampaa >.< haha. Tpi aku dgn setai aku ah, laki malas nak reply, yg pompuan pun tgk mana hat important ja, yg mna perlu di reply segera ja. Aku malas nak reply keh aku pakai fone touch, so rimaih rimaih kay. Dgn kerimasan tersebut aku malas nak reply, pastu bila depa tanya asal tak reply mcg, mesti bercambah alasan aku kaqang. so bertaambah la dosa dosa aku yg sedia ada niee. haha. 

Eh jap nak bgtau niee, aku dapat tshirt MALAYSIA yg kaler kuning tu from someone. Thanksss Kayy. Time tgh update entry nie, tshirt malaysia tersarung kemaih di badan. haha. k choiw dulu. bye bye.



MALAYSIA aummmmm :)
cantik kan tshirt tuu? jakun sat :|




Past | New
Meet Me

Assalamualaikum. Hello everyone.
Welcome To My Official Blog. If you want me to follow you, leave your footstep at my tanggieboard okay :) Nice to meet you too :>

Navigate

About Links Entries

.
Taggie Board


Credit
Template by : Atirah Hayati
Basecode by : Jaja
Best view only at Google Chrome