Sweet Crunchy
Thanks Abah muah muah
Thursday 19 April 2012 | 15:51 | 0 Message

Hi Hi assalamualaikummm,

Ya Allah terima kasih semua nikmat yg kau berikan pada aku selama niee. Syukur syukur, ALHAMDULILLAH. 

Happy tak tersangga dah niee, aceni tadi abah aku baru balik dari nebas hutan, ttba masuk qumah tgk aku onlinee sakan aih. Abah aku tanyaa, " haqinie takpi qeja ka ha? " Eh abah niee, haqinie kamis laa, mna qejaa. Cuti lalalala. hehe :D Pastu abah aku cakap, " pi telefon pakndak tanya dia bqapa qatus kena bayaq nak ambik lesen qeta. Bila bule stat " Fyi, pakndak aku pengurus dkt Pusat Memandu tuu, mcm bos laa. Aku duk buat keling lagi, padahai tgh seqonok gila babeng baqhang. Suka suka :> 
Siap abah aku makan semua, tgh rehat dlm bilik, aku duk dapuq online, ttba abah aku pgey " Sabtu nie siap siap pi masuk kelas teori " YAHOOOOOOOO ! Yess part nie la yg aku tunggu selama nie setelah aku lulus moto qitu. Sbb apa aa ttba abah aku offer pi ambik lesen qeta nie? Aku qasa la kan, mesti sebab abah aku tak larat tgk muka yg sama ja ngadap laptop, tu pasai offer aku pi ambik lesen qeta tuu. haha. Dlm happy, suka, seronok tuu aku tetap takot and cuak. For what? Yelaa mcm tak yakin plak aku nak bawak qeta nnti, bule ka aku? Ya Allah takot sikit kot. Yg paling tak suka, nnti nak kena ulang alik pi PMP selagi tak lulus JPJ, hadoi >< Mencik ah part niee.

Eh jap jap, keqanyaa aku takbule ikut abah aku gi mentaloon sabtu nie, dan takbule jumpa budak laki hat suka qenyeh dekat aku tu Oh no menn >,< Waduh terlepas la ginieee -,- Lepas nie aku pi Latihan qeta haqi qabu dgn khamis ja, Sabtu guwa nakpi mentaloon. hahhaha. Ya Allah, thanks ABAH. Mahai kot lesen qeta, RM625 ferghhhh ! 


Btw THANKS YOU ABAH & MAK
abcdefghILOVEYOU 


klik sini sat, http://blin.gd/4dSL





Past | New
Meet Me

Assalamualaikum. Hello everyone.
Welcome To My Official Blog. If you want me to follow you, leave your footstep at my tanggieboard okay :) Nice to meet you too :>

Navigate

About Links Entries

.
Taggie Board


Credit
Template by : Atirah Hayati
Basecode by : Jaja
Best view only at Google Chrome