Sweet Crunchy
AAMAN ♥
Thursday 24 May 2012 | 12:43 | 0 Message
Assalamualaikumm. Hai hai hai hai :)


Aku rindu gila to' dkt blog aku nie ha, kiss sikit muah muah muah muah :* Lama giloww aku tak update blog, beqapa bulan dah terbengkalai, kesian kau kan dpt tuan mcm aku nie. HAHA. Nak ambik mood kemain lama nak updatee, hehe ;D Log in blog atudiaaa, tak nampak apa, mcm duk dlm guwaa, labah labah banyak, anai anai banyakk *kay tipu ja* HAHA lap sikit fuh fuh fuhh. Taraaaaa shinny dah. AWESOMEEE heee ;] 


Haqinie 24 Mei lagi 4 haqi lagi cukup 1month aku dgn si Aaman *nama anjee dio aku kasi* haha :* Mmg baqu lagi aku dgn diaa, tak sampai sebulan tu la aku kenai diaa, walawehh bule tahan jugakk aa si Aaman nie punya jeless dkt akuu. Aku pun tak jeles taqa tuu, aku biasa jaa. Takmau kongkong dia, tpi dia takla sngt kongkong akuu. Tapi JEALOUS DIA KUAT LAGI PADA AKUU ;D Selalu nya pompuan yg selalu kuat jeless, kali nie aku qasa mcm aku laki plak si Aaman nie pompuan. :O HAHA ;) Nau'zubillah --' Aku perempuan tulen wey :> Tak sampai sebulan nie la aku peqasan, asai mai time malam ja pukui 12 lebih bad mood dio datang, jeng jeng jeng. Serious aku taksukaa badmood hg Aaman, huduh tau dak badmood hg. haha. Kalau hg badmood, aku pun lagi malas nak cakap dgn hg, aku setai takqeti cakap dgn oqg badmood, setai tak qeti ambik hati oqg, qugi la hg Aaman sapa suquh couple dgn aku. hikhik -,- Tapi hg nak gak, so hg sabaq la noh. haha :\ 

Eh Aaman saya dah janji kay takmau mcg dgn laki dah and tak balas chat laki dkt fb, sila percaya okayy. Dah janji mna bule mungkir janji, saya takmau jadi oqg munafik nah. Saya tak contct dah dgn manusia yg bergelar LELAKI exp AAMAN jaa ;D Dia kalau dgr fone aku bunyi mcg ka bunyi oqg teguq dkt IM ka "Haaa dia bunyii lagi" padahai pompuan semua tu, Dah jeqit kuat kuat, nak kena luku ha aaman *dush dush* Jeqit tu kalau dgq dia soqang takpa gak, nie stu dorm dgq dia menjerit, apa cer nie Aaman? haish :| 

Malam malam bila oncall dgn si Aaman nie mesti aku haqap kawan kawan dia dlm bilik tuu buat lawak then dia gelakk, wah wah wah suka aku dgq hg gelakk wey Aaman. Mcm budak budak tahuu, sekali sekali dgn aku qenyeh, tapi aku tak qengah kuat kuat laa stgi dia tanya plakk. hehe ;D Hat nie dia taktau and takkan tau aku suka dgq dia gelakk PEACE (Y) Aaman sabtu nie Insyallah kay, tak janji -,- 


abcdefghILOVEYOU Aaman  :*

Past | New
Meet Me

Assalamualaikum. Hello everyone.
Welcome To My Official Blog. If you want me to follow you, leave your footstep at my tanggieboard okay :) Nice to meet you too :>

Navigate

About Links Entries

.
Taggie Board


Credit
Template by : Atirah Hayati
Basecode by : Jaja
Best view only at Google Chrome