Sweet Crunchy
First Date -,-
Thursday 3 May 2012 | 16:27 | 0 Message
Assalamualaikumm.

Selamat soree semuanyaa, sihat? Alhamdulillah. Tak sihat pi jumpa doc kayy. Minx ubat banyak banyakk, hee :D Qindunya nak update diari tersayang niee, padahai tiap tiap haqi duk update puii -,- Biaq pi.

Okay semalam aku cakap nak pi stadium kan kan dkt entry bawah nieee :) Stadium Darul Aman haa? Eh dak dak, stadium satu lagi nuh, Stadium Suka Menanti nuhh. Tau? Taktauu nnti tanya oqg kay, pi buat apa? Datee haa? jeng jeng jeng, niat utama nakpi dgq ceqamah BangMat. Pastu ttba ja ada oqg tu buat plan lain, tertukaq la niat tuu. HAHA. Jahat kan kan? Tak la sangat, hikhik

Em ptg tu aku cakap dgn dia nakpi stadium suka menanti, dia tanya la ada apa, buat apa pi sana, habeh selidik puaih aku jawab. Pstu dia bawak keluaq idea agak bernas la kan memandangkan mmg kami pun belum jumpa, HAHA. Mesti dah agak dah kan apadia idea tu, kan kan? Hee :D Dia nak jumpa aku :) Aku pun Insyallah ja. 

Keluaq qumah lepas maghrib, singgah smyang isyak dkt Masjid Bukhary, teruih gerak pi sana. Ttba dia hantaq mcg 

"duk mana skrang?" 
"Otw dah nie, nak sampai dah" 
" Okay saya dah sampai, saya menang" 

Tgk tu budak budak betoi, tau la muda pun kan kan, hikhik. Aku haqap gila kot sampai dulu, stgi buat selisih tepi ka, mmg aku tak panggung pala dah. haha. Sampai sana, mak abah aku jalan tgk gerai, beli tu ofcoz la habuan dgq ceqamah stgi haa. haha. Tupp dapat call :

" Area mna sekarang?"  
"jgn haqap saya nak bgtauu kay, tunggu caqi tempat dulu baqu bgtau nah"  "Hmmm kay, saya duk dkt tiang gol nie" HAHA. 

Yes dapat akai nak sakat, tau la duk main bola pun, caqi tmpat duk pun dkt tiang gol noh. haha. Kena sakat dgn aku free free ja. haha. 

"Awak dah nampak, yakin sngt tu awak" 

Mak ai, mai celah mna kenai akuu. Haqu dah -.- Dan dan aku sembunyi belakang mak, kalau bule nak masuk dlm baju teruih baqhang. haha. Cuak gila kot weyy. Mai kot mna la bule cam aku niee, hadoi >,< Dah dapat tempat duduk semuaa, stat dah merancang kegiatan kejahatan kami dua. haha. Elok majlis mulaa, minx diri dulu dkt mak 

"mak nakpi jumpa kawan sat, dia mcg nampak cik tadi" 

Haa saja pun kawan nampak ceq tadi, haha. Akai baqhang, rasa bersalah gila kot duk bohong mak dgn abah aku, haha. Nasib time aku bangun tu oqg takqamai lagi, so tak segan sangat la duk lalu depan oqg. Set set semua nak jumpa tang mna, aku dah la qabun malas nak pakai spek, qasa semua oqg dah mcm dia ja 

"Nie kalih kanan, sini siini" 
"Haa nampak pun" 

Ttup muka plak, kalah aku dah nie. haha. Pastu ajak aku jalan plak, 

"eh awak jalan? Tempat nie qamai oqg kot, stgi buat nampak dgn geng mahaad, naya jaa. Nak sembunyi blkang sapa stg haa, haha."
 "Alah dah nampak tu kalih la kot lain" 
"Ewah ewah sonang ja kan cakap"
 "Kalau depa yg nampak dulu? Ha ha" 
"Adik beqadik mak lain pak lain" 

HAHA .Duk ajak sngt, buat muka keqing dah aa, awat aku qasa mcm oqg pandang pelik niee, aku pakai jubah tdung labuh, dia baju melayu seluaq hitam. Mmg sah sah oqg pandang pelikk dkt kami dua, ada ka patut pi date tempat gutu, hikhik. Ayat hat dia bawak keluaq takbule blah nie 

"Kita kan suami isteri, tgk dah secocok dah nie, baju sama sama kaler, mesti depa kata baguih sungguh laki dia bawak mai tmpat macam nie" 

Time tu qasa, ya Allah mcm nak tumbuk tumbuk ja muka tu, mujuq tmpat public dan haram disentuh. haha. Jalan la kami sampai gerai yg last skali, penat sngt jalan lepak sat, bukan sat, lama gak aa dkt tmpat oqg parking moto, oqg lalu buat taktau jaa. Biaq biaq HAHA >,< Pastu minx nak tgk fone aku plak, bg ja laa. Dalam hati duk doa, jgn bukak tmpat rahsiaa aku, stgi pikiaq lain plak, mmg nak padam dah pun. Cuma tak sngka ja nak tgk fone aku. haha. Hastu pi dkt mak aku, lintas depan oqg dgn jubah jubah nyaa, sabaq noh pakcik makcik, nak lalu sat depan nah. hikhik. 

Takdan duk setengah jam, mcg plak ajak jalan, eh awak kita malu kot duk lalu depan oqg tadi, pijak habeh tangan tangan oqg. haha. "Jum la, penting nie, tadi lupa nak bg" Hmm okay okay. Bangun plak malu malu -,- Jalan lagi sampai hujung gerai tu, pastu OMG :O Zuhdiiiii waaaaaa -,- Plis zuhdi jgn kalih belah sini plis plis. Aku pun cepat cepat jalan, tinggai dia dkt blkang. Buat heqan plak kan. haha. Then aku malas nak pi dah dkt mak aku, nak tuggu tmpat tak qeta ja, dah la gelap gelitaa. "Nak pi mna tmpat gelap tu? Blkang awak nie" Lega sat, mmg cuak pun tmpat gelap tuu. What gelap? Dlm hati, jgn jadi benda lain dah, jgn ada oqg nampak dah. Stgi takpasai maluu ja. haha. Puas aku duk ketegaq last last aku pun "Okay okay, nak pi dkt mak la nie BYEE" Time nak balik tu, aku ingat dia dgn kawan dia duk jauh pada aku, bangun time nak balik tu, nerghhhh bule nampak la aku duk buat asyik tidak sopan. HAHA. Yakin sngt aku duk qeja lalu dpan kawan dia ja, lagi bertambah malu -,- 

Btw thanks awak, nak belanja makan, tu la yg penting sngt tuu, esh ingat apa. Again thanks utk mlm tadi. heee :D Aku takdak nak cover depan dia, buat lawak, aku gelak caqa akuu, dgn buat aksi tidak sopan. haha. Waa penat menaip, byeeee :)

Past | New
Meet Me

Assalamualaikum. Hello everyone.
Welcome To My Official Blog. If you want me to follow you, leave your footstep at my tanggieboard okay :) Nice to meet you too :>

Navigate

About Links Entries

.
Taggie Board


Credit
Template by : Atirah Hayati
Basecode by : Jaja
Best view only at Google Chrome