Sweet Crunchy
Gila stereng daaa :)
Wednesday 2 May 2012 | 18:43 | 0 Message
Assalamualaikumm,

Emm sejak 2 menjak nie slalu kan aku update blog, hee :D Tiap tiap hari mesti ada ja something yg aku buat and nak cerita dkt diari tersayeng aku niee, muahaha,

Okay qinie dapat pengalaman pertama, oqg kata "Takbule lalui sesuatu tanpa pengalaman kan" so qinie aku dah lalui sesuatu dah aku dpt pengalaman tu, ohsemmmmmmmmmmm nyiewww :] 
Pegalaman apa? Nak tau? meh sni nak bisik, hiihi. Haqi nie pi buat latihan qeta, baqu festime kot pi buat latihan 8jam, ttba cikgu tu suquh aku bawak ataih jalan qaya OMG :O Aku ketaq cuak habeh kot timee tuu, yalaa mau time bawak qeta tuu qeta mati enjin tgh jalan kaa, HAHAHA muka aku mesti gabra terukk :) Tapi alhamdulillah, semua berjalan lancaq, aku dah pandai bawak qetaa yiheuuu suka suka -,- tapi tapi nak main cluth minyak brek gear semua aku macam keras kaki sikit, haha. Cikgu tu qeja pegang stereng aku ja, aish geram aih, tak terbabas aa cikguuu, kalau terbabas dua dua kita terbabas, HAHA. Mmg ujian gila kot tadi, kalau excident pun aku pasrah ja, Halaa bawak qeta time tgh hujan lebat gilaa kot, pastu aku dgn ceqediknyaa takpakai spekk Wuaaaa :| Gila caqi balaa aku niee, hikhik. 

Lepas 1jam setengah ataih jalan qaya, 1 jam praktis parking, bukit tak buat lagi :) Lepas siap semuaa, part nie yg aku tak cayaa skali, sedangkan akuu nak naik moto pi latihan qeta pun abah aku tak haqap, TAPI tadi cikgu tu suquh aku bawak qeta daqi pusat memandu tu sampai depan qumah, keqanyaa aku jadi driver, cikgu tu jadi bos aku. Syiokk kot, bule bawak qeta sampai depan qumah. Mujuq dkt trafic light tak mati enjin, tidak gabra akuu. haha. Balik balik tu, kononnya, kononnya nak tunjuk dekat abah aku la bawak qeta sampai depan qumah, siap hon semuaa, cikgu tu senyum ja, tgk tgk abah aku takdak dkt qumahh. HAHAHA. Abah aku balik ja daqi ambik mak aku, potpetpotpet aku cqitaa, mak abah aku tak caya kottt. HAHAHA. Esok nakpi lagi latihan qeta, doa bg aku bule bawak qeta sampai depan qumah kay, cehh puiiii -,- K byee nakpi stadiummmm :)




Past | New
Meet Me

Assalamualaikum. Hello everyone.
Welcome To My Official Blog. If you want me to follow you, leave your footstep at my tanggieboard okay :) Nice to meet you too :>

Navigate

About Links Entries

.
Taggie Board


Credit
Template by : Atirah Hayati
Basecode by : Jaja
Best view only at Google Chrome