Sweet Crunchy
hmmmmm
Tuesday 29 May 2012 | 11:36 | 1 Message
Assalamualaikummm :)

Hello brother and sistaa. I Love You   :*

Waaa penat gila kot hang kemaqin dgn Aaman, lepas hang dgn Aaman abah ambik aku then keluaq pi gaint and pacific plakk, Fuh Fuh letih kaki guwaa, mujuq I pesyen suka berjalan jalan ;D 

Okay kemaqin qabat bas, naik bas kay mcm budak skolah plak haha, around 9.30pagi, awai tak? Of course --' HAHA sampai sana 10.10pagi mcm tu ha. Tgk tgk dia baqu otw keluaq rumah, tunggu la aku dkt Bastop pekan rabu tu, boring kot time tunggu tu. Nak peqati oqg, mata kena pkai spek, teruih malas, belek belek bag 'Eh eh ada buku Word Search la' khusyuk gila kot aku buat mentang tu. Kay biaq pi kat dio :| 
Pukui 10.40pgi Aaman sampai, call aku suruh pi depan Citi Plaza. Waa nak kena jalan pi sna plak, dah la awai bapak lagi nak qabat CP tu, aku taksuka pi CP sngt, time bila aku suka? Time kalau hang dgn kawan Perempuan ja, bule enjoy sikit. CP tu mmg budaak muda banyak. Si Aaman nie lapaq plak, naik la tingkat 4 pi FoodCourt, kata lapaq makan tak pun dio, minum ayaq ja. haiyakkk -,- Borak borak jap blkng tu, pagi takramai oqg. kay aku suka hikhik ;D 

Ttba dio ajak aku naik tingkat ataih tmpat bowling, tmpat game, wayang semua tuu. Hoho aku lemah sikit nak qabat naik ataih tu, dia paksaa aku pun naik la dlm keadaan terpaksa jugak. Again tak ramai oqg ;D Dio beli token main game, meluat sungguh aku tunggu oqg tanpa aku berbuat apa apa *skema ambik*  Lepas siap main game, dio pi beli tiket wayang wahhhhhhhh TAKMAUUUUUUUUUUUU tgk -,- Serious aku takut :\ 
Dio dah la ketegaq beli jgk, crita MENTERA fes tu, masuk dlm takdak oqg, ttba ada kakak tu mai :

Kak: 'Eh adik sorry, takdapat nak tayang sbb tak ramai oqg, nak tukaq crita ka nak duet' 
AKU: 'Nak duet' Laju ja jawab aku pun. HAHA ;D 
Pastu Aaman myampuk :'Eh takpa, nak tukaq cqita'
KAK'cqit apa. Kau Ada aku ada? ka Ngongkrong' 
AKU: dgn lajunyaa 'Aku ada kau ada' Sbb aku lemah cqita hantu. haha ;D 
Skali lagi bercanggah pendapat dgn 
Aaman: 'Bg Ngongkrong ha kak' 
brrr Gerammmmmmmm :O  Sokay aku cakap dlm hati 'Stgi hg tgk sorang, aku lena katop mata' HAHA. Lepas canggah pndapat tu, pukui 12.30 kot time tu, cqita tu pkui 2.15ptg. How lambat :\ Dah lambat lagi nak tayang dia ajak teman pi beli seluaq nak masuk U la katakan, poyo poyo jaa. Teman la pi Kedah, takdak plak. Aku bab bab tmpat dkt loqstaq tau sikit. hikhik. Dah takdak, ligat otakk pikiaq 'Haa Aaman dkt Hari Hari' Dia bule plak tanya Hari Hari dkt mna. Aiyoyoyo, 'Awak depan awak tu ja, kena lintas jalan sikit' hoohoo. Oqg merbok mmg lagutu. haha. Pi haqi haqi mujuq ada. Dah siap beli, jalan jalan kot situ, ttba dia tringat tak ambik gambaq laagi, singgah kedai gambaq, ambik gambaq semuaa. Stgh jam lagi dtg ambikk. OKAY.

Qabat plak CP, jalan mcm takdak arah tujuan. Apadia? Nak naik lagi tingkat 5 tu, nak pi cc plakk. heh. Mgekoq ja aku nie, online stgh jam, 1.30 habeh, turun plak pi kedai gambaq tu, ambik gambaq semua, qabat balik naik CP tingkat 5. Wayang 2.15. 15 minit lagi, Tgk qeja jalan ja, naik turun naik turun. haish. Masuk bowling smntara nak masuk wayang tgk oqg main. Dia ajak aku main, aik aik jangan aku tak penah main boling. Kawan duk gian dah nuh nak main, qalit duk smbng 2.15 dah. Masuk takdan cerita tayang 30minit, mak aku call cakap dah smpai nak pi giant plak. Dia berkeras squh tunggu cqita smpai habeh, hoho takleh takleh nanti Abah guwaa bebel bebel. Jenuh aku, duk btekak dlm tuu last last keluaq gak kami dua. Baziaq duit jaa. HAHA. 

Eh wey tak takot pun la crita tu, walaupun tgk sikit ja. Aku saja buat terok. haha. Lepas bye bye semua aku blah pi dkt mak abah aku plakk. Pi Gaint and pacific pukui 6smpai qumah. Seharian aku bjalan qinie. haha. 

Malam tu aku ada masalah dgn dia, nie semua pasai hang tadi haa. Aku pikiaq gila gila kot benda tuu hmm ;| sampai aku minx putus dgn dia, tpi dia still bkeras takmaauu. Masalah takleh crita dkt sini, public. Biaq aku dia and bestfriend aku sorang lagi tau dah ha. Eh wey aku kalau ada prob apa apa, mesti bgtau mek eyraa, HAHA. Nasib hg wey dgq cqita bongokss aku. haha. Dia call aku bnyak kali jgn haqap aku nak agkat, mcg ja kayy. hmm. Then aku decide takmau cntct dia buat masa nie. Nak pikiaq duluu. Gelabah kawan. Awak sya perlu masa kay utk semua nie, sorry. Kalau dah okay, sya mcg awak balik. Awak take care kay masuk uitm sbtu niee. hmm. Tu jaa, dqipa hang skli, balik qumah gaduh. Skrang aku tak mcg diaaaa :\



Past | New
Meet Me

Assalamualaikum. Hello everyone.
Welcome To My Official Blog. If you want me to follow you, leave your footstep at my tanggieboard okay :) Nice to meet you too :>

Navigate

About Links Entries

.
Taggie Board


Credit
Template by : Atirah Hayati
Basecode by : Jaja
Best view only at Google Chrome