Sweet Crunchy
Kedah kalah -,-
Tuesday 1 May 2012 | 23:51 | 0 Message

Assalamualaikumm.

 Okay mlm nie sangat sangat happy best superb kay :) Kenapa kenapa? Wait nak ceqita la nie, ngak sabar betoi, jkjkjk :] 
Tpi sebelum tuu tahiah KELANTAN & SIME DARBY mara final Piala FA. Hmmm KEDAH tak luck mlm nie, kelantan menang sbb gol tmpat lawan, agregat 3-3 tpi sbb gol tmpat lawan, kelantan mara pi Final :( So semestinya qamai la penyokong kedah yg kuciwaa nyaa, salah soqang nya, aku letteww :) Fes tu leading elok dah 2-0, second half kelantan qembat 2biji plak, hadoi >,< Next year cuba lagi kay, hihi *ayat bg sodap hati ja* haha :) Aku kuciwa besa ja, yg teruk nuh nuh "DIA" "DIA" haha. Mcg qeja "hmmmmmmmm" ja memanjang, aku cakap la dkt dia "Haa hmmmmmm la sampai pgi esok nah" tgk tgk semua mcg dia reply mesti ada "hmmmmmm" hadoi >,< Nak kena luku pala aa awak? heee :D 

Tpi apa yg bestnya malam nie, ha ha. Fes time kot duk oncall tak off off, ha ha well oqg peqak mmg guniee, HAHAHA *gelak berteqabuq pliss* Stat daqi pukui 7ptg sampai la pukui 12 baqu off oncall. Aku nak tgk ceqita Cinta Buat Emelda pun nak tgk gak, padahai bukan nampak, haha. Aku nak smyang pun, takmau letak fone, hadoi -,- haha tu pun mujuq bttery dia habeh, tu gaduh nak pi qembat fone kawan plak tuu, jenuh berjaga aku lagi mlm niee, kalau malam nie berjaga lagi, 3haqi bertuqut tuqut la aku jadi buqung hantu, dia jadi kelawaq. HAHA. 
Mlm nie kan kedah lawan kelantan bola, dia pun duk ada dkt stadium la time oncall tu, time duk oncall tuu MASYALLAH betapa bingit nya telinga aku nie, duk degaq oqg duk geqit pa bala, nak letak fone stgi maqah plak, last last pgey adik aku suquh dia dgq HAHA. Pasang loudspeaker plak, mmg perghhh aa. haha :) Part paling best, time kedah buh goal, dia tanya aku "nak dgq lagu dak? nak nyanyi nie" aku pun Okay ja laa. Tau ark dia nyanyi lagu pa, HAAHAHA dia pi bantai lagu kedah pantang kalah tu, hadoi makk dgq ja laa -,- hikhik. Ttba duk tgk tb Adik aku tanya "hg duk call sapa wey dkt stadium tu, banyak duet dia" Aku kelentong habeh, nuh ada kawan aku dkt stadium dapat free call, hahaha. 

Lanie duk melayan keqenah hmmmmm hmmm dia la nih. Wey wey besok guwa pi latihan qeja, nak peqabeh buang, qeja duk pikiaq ja kalau tak dapat P niee. Penat duk ulang alikk, heee. K laa, waa gerak duluuuu. Nnti wa update lain, byeeee :)

Past | New
Meet Me

Assalamualaikum. Hello everyone.
Welcome To My Official Blog. If you want me to follow you, leave your footstep at my tanggieboard okay :) Nice to meet you too :>

Navigate

About Links Entries

.
Taggie Board


Credit
Template by : Atirah Hayati
Basecode by : Jaja
Best view only at Google Chrome